ACE: FREMTIDENS KONTAKTCENTERLØSNING

Den ultimative platform - designet til problemfrie kundedialoger og intelligente samtaler. Komplet løsning med de nyeste funktioner såsom Conversational IVR, AI og Chatbot.

Telia ACE er anerkendt af Gartner Magic Quadrant og den største kontaktcenterløsning i Norden. Telia ACE bruges af mere end 500 virksomheder, som tilsammen har mere end 78.500 brugere.

FREMTIDENS FUNKTIONER

Conversational IVR

Undersøgelser viser, at ca. 70% foretrækker at tale frem for at trykke på knapper. Med ACE får du en talesvarfunktion (IVR), der også forstår, når kunden beskriver problemet med sine egne ord.

Chatbot

Ved hjælp af en chatbot fra Telia ACE kan du oprette et automatisk kundemøde, hvor kunden chatter på nøjagtigt samme måde, som hvis der var et menneske i den anden ende.

Kunstig intelligens

Med AI bearbejdes store mængder data fra rapportering, real-time monitorering, business intelligence og interaction analysis til forretningsudvikling indenfor netop de områder, som vil give netop din virksomhed mest værdi.

Funktioner

Omnichannel og multimedie routing

Telia ACE indsamler information om kunden for at tolke, hvad kunden søger. Hvem er kunden, og hvad drejer sagen sig om? Systemet leder kunden hen til den rette ekspertise - som kan være alt fra selvbetjening online til en agent med ekspertviden. Tjenesten er lokationsuafhængig, hvilket betyder, at agenter kan logge ind hvor som helst, hvorefter kontakter viderestilles korrekt ud fra kriterier som f.eks. kompetencer, placering eller tilgængelighed. Intelligent viderestilling betyder, at agenternes kompetencer udnyttes på den bedst mulige måde, og kunderne får en meget bedre service. Det er til gavn for alle, når ingen bliver stillet rundt, og ingen behøver at vente unødigt. Og for den sags skyld også når ingen medarbejdere sidder og triller tommelfingre, mens andre overbelastes.

Bliv kontaktet om ACE Kontaktcenter