Kontaktcenter

Fremtidens kontaktcenterløsning er Telia ACE

Den ultimative platform - designet til problemfrie kundedialoger og intelligente samtaler. Komplet løsning med de nyeste funktioner såsom Conversational IVR, AI og Chatbot.

Telia ACE er anerkendt af GARTNER MAGIC QUADRANT og den største kontaktcenterløsning i Norden. Telia ACE bruges af mere end 500 virksomheder, som tilsammen har mere end 78.500 brugere.

Sæt kunden i centrum med disse funktioner

 

Conversational IVR

Gør det nemt for kunden at komme igennem til den rette hjælp.

Hvis det er nødvendigt, stiller IVR et opfølgende spørgsmål, og systemet stiller så opkaldet videre til den rette agent eller selvbetjeningsløsning. På denne måde slipper kunden for at skulle navigere gennem indviklede menuer, og det er systemets opgave at forstå kunden, snarere end det er kundens opgave at prøve at finde frem til de rigtige menuvalg.

Undersøgelser viser, at ca. 70% foretrækker at tale frem for at trykke på knapper. Med ACE får du en talesvarfunktion (IVR), der også forstår, når kunden beskriver problemet med sine egne ord.

Chatbot

Hvordan sikrer man samme svar til de mest efterspurgte henvendelser? Og bruger dermed ressourcerne rigtigt?

ACE Chatbot løser selv mange almindelige kundeproblemer, men kan om nødvendigt viderestille opkaldet til en agent. Samtalen fortsætter gnidningsløst i samme vindue, og kundens spørgsmål forsvinder ikke. Kunden behøver ikke gentage de samme ting igen og igen, og agenten opnår hurtigt fuld indsigt i situationen. Systemets intelligens hjælper chatbot med at tolke kundens adfærd og regne ud, hvilken type information eller hjælp, der søges.

Kunstig intelligens

Et samlet sted hvor al data er tilgængelig.

Med ACE AI bearbejdes store mængder data fra rapportering, real-time monitorering, business intelligence og interaction analysis til forretningsudvikling indenfor netop de områder, som vil give netop din virksomhed mest værdi.

ACE Knowledge gør det nemt og hurtigt at oprette vejledninger, træne chatbot, oprette og konfigurere brugergrænseflader og opstille forretningsregler for tjenesten. Alt samlet på ét sted!

Omnichannel og Smart Multimedie Routing

Hvem er kunden? Hvad leder kunden efter? Og hvad drejer sagen sig om?

Telia ACE indsamler information om kunden og leder kunden hen til den rette ekspertise - som kan være alt fra selvbetjening online til en agent med ekspertviden. Agenter kan logge ind hvor som helst, og udfra intelligent viderestilling udnyttes agenternes kompetencer på den bedst mulige måde, og kunderne får en meget bedre service. 

Workforce Management

Hvordan sikrer du altid at have den rette bemanding?

Inaktive medarbejdere er en unødvendig udgift, og for lange ventetider kan komme til at koste din virksomhed dyrt. Med hjælp fra Telia ACE’s åbne grænseflade for personaleoptimering er det nemt at bruge de tilgængelige data i systemet for at skabe den rette bemanding. Nøjagtige oplysninger er en forudsætning for at optimere både service og omkostninger.

ACE CAMPAIGN AND DIALER

Har du brug for proaktivt at kontakte et stort antal personer telefonisk?

Det kan ACE. Disse opkald kan omhandle salgskampagner, opfølgning eller information om borgere. Når kontaktoplysninger importeres i Telia ACE, behøver den opkaldende ikke at taste nummeret. Opkaldet planlægges og viderestilles automatisk til agenten.

Vil du blive klogere på ACE?

Vil du læse meget mere og blive klogere på vores to ACE løsninger, kan du finde det her

ACE Cloud

Pakkeløsningen der er tilpasset det lidt mindre kontaktcenter. I får alt, hvad I skal bruge til at levere den bedste og mest optimale kundeoplevelse.           
  

ACE

Den ultimative platform til virksomheder med et stort kontaktcenter, som ønsker de nyeste funktioner. En moderne kontaktcenterløsning til den moderne virksomhed.

TELIA ACE

Telia og Google Cloud samarbejder om at levere bedre kundeservice via kunstig intelligens.

Med 150 millioner opkald og 200 millioner digitale interaktioner hvert år, er Telia ACE-platformen den førende kundeserviceløsning i Norden. For at forbedre kundeoplevelsen yderligere er Telia og Google Cloud gået sammen om at integrere Google Clouds kunstige intelligens-løsninger (AI) i Telia ACE. Samarbejdet er det første af sin art for Telia i Norden.

Partnerskabet med Google Cloud giver Telias kunder en af verdens mest avancerede AI-løsninger på Nordens førende kundeserviceplatform.

Telia ACE gør det muligt for virksomheder og organisationer at møde kunderne på en smart, fleksibel og effektiv måde uanset tid, sted eller kanal. Kundeinteraktionen finder sted via opkald, chat, sociale medier og e-mail, og kundedialogen håndteres i stigende grad af sikre tekst- og stemmebaserede bots; de såkaldte ’virtuelle agenter’. Den teknologiske udvikling er gået stærkt og er nået langt på få år, men der er fortsat forbedringspotentiale eksempelvis indenfor servicekvalitet og tilgængelighed. Og her kan de seneste fremskridt inden for AI-teknologi hjælpe.

Intelligente virtuelle agenter
Googles Contact Center Artificial Intelligence (CCAI) er en AI-løsning til kundeservice, der består af intelligente, virtuelle agentfunktioner, der kan handle uafhængigt eller assistere kundeservicemedarbejderen i realtid. Hvis medarbejderen er optaget i en chat eller samtale med en kunde, kan Googles CCAI-løsning hente databaseoplysninger, guide gennem processer, søge supportsystemer eller analysere interaktionen i realtid og fuldt integreret med funktionerne i Telia ACE.

”Partnerskabet med Google Cloud giver vores kunder en af verdens mest avancerede AI-løsninger på Nordens førende kundeserviceplatform. Det forbedrer Telia ACE og gør den digitale interaktion til en endnu bedre oplevelse for vores kunders kunder,” siger Mathias Johansson, ansvarlig for AI & Automation i Telia.

"Telia ACEs software og tjenester i Norden koblet med Google Clouds AI-innovation er en effektiv teknologi til transformation af call centre, der møder kundernes behov for AI- og Machine Learning-teknologier i deres virksomheder," siger Eva Fors, Administrerende direktør Google Cloud Nordic Region.

Økosystem af tjenester
Med partnerskabet kan Telia også tilbyde kundeservice i Googles økosystem af tjenester og produkter, såsom Google Home og Google Assistant.

”Det er udgangspunktet for fremtidige kundemøder, og vi ser mange spændende muligheder fremover, eksempelvis inden for løsninger til det smarte hjem”, slutter Mathias Johansson.

TELIA TOUCHPOINT

Få personlig rådgivning

Få personlig rådgivning

Få rådgivning om den rette løsning til netop din virksomhed. Skriv dine kontaktinformationer - så kontakter vi dig hurtigst muligt.

ACE kontaktcenter - fremtidens kontaktcenter


Den ultimative platform - designet til problemfrie kundedialoger og intelligente samtaler. Komplet løsning med de nyeste funktioner såsom Conversational IVR, AI og Chatbot. ACE er Nordens største kontaktcenterløsning og Telia ACE bruges i dag af mere end 500 virksomheder med tilsammen næsten 100.000 brugere. Med Telia ACE kan du samle al kundekommunikation i et samlet tool, så en medarbejder altid har al information til rådighed i samme system. Det sikrer bedre kundeservice og gladere medarbejdere.