Ofte stillede spørgsmål om Alle kategorier

Hvorfor betaler jeg for et nummer, som jeg ikke kender?

Hvis du modtager en regning med et nummer, som ikke er dit, kan det skyldes en af disse årsager:

  • Mobilt bredbånd
    Hvis du har et mobilt bredbånd eller ekstra datakort, så har de hver især også et helt personligt nummer, som vil fremgå af din regning.
     
  • Mobiltelefoni
    Hvis du har bestilt en nummerflytning, men den efter 60 dage ikke har kunnet gennemføres fordi vi mangler informationer eller fuldmagt fra dig, får du tildelt et nyt nummer med samme vilkår
    som på det nummer der skulle flyttes.
    Du kan læse mere om dette i vores betingelser under punkt 5.1

    Har du fået tildelt en nummer og men vil stadig have flyttet dit gamle nummer? Kontakt kundeservice, så kan vi starte din flytning op igen. Du vil stadig skulle betale for det tildelte nummer. 
     

Husk, at du altid kan få det fulde overblik over dine regninger og numre på Mit Telia.

  1. Erhverv
  2. FAQ Erhverv