Ofte stillede spørgsmål om Alle kategorier

Mit tilbehør skal til reparation. Hvad gør jeg?

Hvis dit tilbehør går i stykker, skelnes der mellem hvilken type af tilbehør det drejer sig om:

  • Tilbehør til mobil eller tablet

  • PC, skærme og tv

  • Højtalere, ure, headset o.l.

BEMÆRK:

På disse produkter har vi som regel ikke din kvittering. Derfor skal du selv have din kvittering, hvis du får brug for at få dem repareret. 

  • Har du købt varen online, har vi sendt din kvittering til din mail.

  • Har du købt varen i en af vores butikker og mistet kvitteringen, så kom ned i butikken, du købte varen i, så forsøger vi at hjælpe dig. Men fordi vi ikke registrerer dig ved købet, kan vi ikke love, at vi kan finde din kvittering.

HØJTALERE, URE, HEADSET O.L.

Processen afhænger af det enkelte produkt, men her er nogle tommelfingerregler. Generelt er det oftest lettest og hurtigst at gå til en af vores butikker for hjælp.

HØJTALERE OG HEADSETS, DER SIDDER UDENPÅ ØRERNE

Denne type tilbehør bliver ofte ombyttet til en ny i butikken, hvis vi fortsat har varen på lager. Har vi ikke flere, forsøger vi at finde en anden vare til dig. Du vil også kunne få dine penge retur.

FIND BUTIK

 

SMARTWATCHES OG HEADSETS, DER SIDDER INDE I ØRET

Gælder fx Apple Watch, AirPods, earbuds o.l. Disse skal altid på værksted. Du kan gå til en af vores butikker eller oprette en reparation hos vores værkstedspartner herunder.

OPRET REPARATION

TILBEHØR TIL MOBIL ELLER TABLET

  • Covers

  • Skærmbeskyttelse (f.eks. Panzerglass)

  • Ladere

  • Headset med ledning

 

Her kan du enten indlevere tilbehøret i en butik, eller kontakte kundeservice via nedenstående formular.

I langt de fleste tilfælde kan vi ombytte dit produkt, hvis du går ned i en Telia-butik. Husk at medbringe din købskvittering, da det ikke er sikkert, at vi kan finde den for dig.

FIND BUTIK

 

Har du ikke mulighed for at gå til en Telia butik, kan du også få hjælp via Kundeservice.

  1. Erhverv
  2. FAQ Erhverv