Ofte stillede spørgsmål om Alle kategorier

Jeg modtager ikke opkald

Det kan først og fremmest skyldes driftsforstyrrelser i dit område, så start med at tjekke vores dækningskort.

Jeg kan ikke modtage opkald fra specifikke numre

Det kan være, fordi der ligger en blokering, som gør det umuligt for dig at modtage opkald fra lige præcis de numre.

  1. Du skal derfor starte med at slette dem, som prøver at ringe til dig, fra dine kontakter på mobilen og samtidig bede de andre om at gøre det samme med dit nummer.

    1. Bed personen der ikke kan ringe til dig, om at taste #31# foran dit nummer (d#31# gør at der ringes med hemmeligt nummer) - kommer personen igennem ligger blokeringen på din mobil.

  2. Hvis det ikke virker, så skal du teste dit sim-kort i en anden mobil.

  3. Hvis du stadig ikke kan modtage opkald i den anden mobil, og der ikke er driftsforstyrrelser i dit område, skal personerne, som forsøger at ringe til dig, fejlmelde problemet hos deres egen udbyder.
     

Jeg kan overhovedet ikke modtage opkald

Du skal starte med at slukke og tænde din mobil, så du tvinger mobilen til at oprette forbindelse til netværket igen. Hvis du efterfølgende stadig ikke kan modtage opkald, og der ikke er driftsforstyrrelser i dit område, så skyldes problemet enten din mobil eller dit sim-kort. Du skal derfor teste dit sim-kort i en anden mobil.

  • Hvis dit sim-kort ikke virker i den anden mobil, så skal du nulstille netværksindstillingerne på din mobil. Har du efterfølgende stadig problemer med dit sim-kort, så kan du hurtigt og nemt bestille et nyt på Mit Telia.

  • Hvis dit sim-kort virker i den anden mobil uden problemer, så skal du sende din mobil til reparation.

Husk, at du altid kan besøge din lokale Telia-butik, hvis du vil sende din mobil til reparation. 

  1. Erhverv
  2. FAQ Erhverv