Ofte stillede spørgsmål om Alle kategorier

Hvorfor kan jeg ikke bruge data på min mobil?

Hvis det udelukkende er på en bestemt adresse, at du ikke kan bruge data, så skal du tjekke vores dækningskort og se, om der er driftsforstyrrelser i dit område.


Har du problemer med data overalt?

Hvis du slet ikke kan bruge data, så skyldes problemet enten din mobil eller dit sim-kort. Du skal derfor teste dit sim-kort i en anden mobil.

  • Hvis dit sim-kort ikke virker i den anden mobil, så skal du nulstille netværksindstillingerne på din mobil. Har du efterfølgende stadig problemer med dit sim-kort, så kan du hurtigt og nemt bestille et nyt på Mit Telia.

  • Hvis dit sim-kort virker i den anden mobil uden problemer, så skal du sende din mobil til reparation.

Husk, at du altid kan besøge din lokale Telia-butik, hvis du vil sende din mobil til reparation. 

  1. Erhverv
  2. FAQ Erhverv