Ofte stillede spørgsmål om Alle kategorier

Hvad er Telia Sense Car?

Telia Sense Car overgik d. 18/6-2021 til Paydrive AB, og al support vil derfor være via Paydrive fremadrettet.

Du kan kontakte Paydrives support på +4684110200 alle hverdage kl. 9:00 - 17:00 (svensk support)

Ring til Paydrive +4684110200 (international takst)

 

Spørgsmål og svar

 
Spørgsmål:
Skal jeg som kunde gøre noget for, at tjenesten og betalingen fungerer som den gør i dag?  
Svar:
Nej, du behøver ikke gøre noget, du kan fortsætte med at køre som i dag. Du vil se, at app’ens udseende snart vil ændre sig lidt, og at navnet ændres til Paydrive Sense
 
Spørgsmål:
Hvilke andre tjenester kan vi forvente i fremtiden?  
Svar:
Nye tjenester kommer i en nær fremtid, hvor smart tilsluttede gadgets kan lette din hverdag og reducere dine omkostninger.
 
Spørgsmål:
Hvis jeg ikke ønsker, at mine gemte data skal overføres til Paydrive, hvad skal jeg gøre?  
Svar:
Så skal du kontakte Paydrives kundeservice på +46 77 122 66 44 inden 24/6 2021. Bemærk! Efter denne dato overføres alle data automatisk til Paydrive, så du kan fortsætte med at bruge tjenesten ligesom i dag.
 


Telia Sense Car er en app til din smartphone og en enhed til din bil, som taler sammen, så din bil bliver mere intelligent og din hverdag meget lettere.

Du opretter og betaler for dit Telia Sense Car-abonnement (99 kr./md. inkl. 20 GB/md.) gennem app'en, og der er ingen binding, så du kan til enhver tid opsige dit abonnement.

 

Kan min bil få Telia Sense Car?

Ja, hvis din bil falder inden for en af disse tre kategorier, som Telia Sense Car er designet til:

  • Benzindrevne biler og ethanol/benzin flex-fuel-drevne biler fra 2001 og frem

  • Dieselbiler fra 2004 og frem

  • Lette lastbiler op til 3.500 kg (N1) fra 2007 og frem

 

Se mere her:

  1. Erhverv
  2. FAQ Erhverv