Ofte stillede spørgsmål om Alle kategorier

Hvorfor får jeg en regning, når jeg har opsagt mit abonnement?

Der kan være flere årsager til, at du modtager en regning, efter du har opsagt dit abonnement.

  • Du har en opsigelsesperiode på 3 måneder.
  • Du er i binding i 12, 24 eller 36 måneder, hvis du har købt en ny mobil.
  • Dit forbrug er bagudfaktureret, hvilket betyder, at dit forbrug (fx køb af en ekstra datapakke) i januar måned først kommer til betaling i marts.

Et eksempel:

  1. Vi lukker dit abonnement den 4. juni.
  2. Du modtager en slutregning, der skal betales den 1. juli, som dækker dit abonnement fra den 1. juni til den 30. juni.
  3. Det beløb, som du betaler for meget i perioden fra den 4. juni til den 30. juni, betales automatisk tilbage til din PBS-konto den 1. august.

Husk, at dit abonnement er forudfaktureret, mens dit forbrug er bagudfaktureret. Du kan derfor opleve, at den donation, som du foretog den 2. juni, først kommer til betaling den 1. august.

Du kan altid få et overblik over dine regninger på din Selvbetjening.
 

 

 

  1. Erhverv
  2. FAQ Erhverv