Hjælp og vejledning til Uno

Hjælp og vejledning til Uno

Telia Uno er en kommunikationsløsning, der forener fastnettelefoni, mobiltelefoni, softphone, chat og presenceinformation. Den leveres på abonnementsbasis.

OneNumber er muligheden for altid at vise det samme nummer, når medarbejderen ringer ud, hvad enten det sker fra fastnettelefon, mobil eller softphone. Når kunden ringer tilbage, går opkaldet til alle medarbejderens apparater.

Svargrupper lader flere medarbejdere deles om at besvare opkald til et bestemt nummer. Telia Uno giver flere muligheder for at distribuere opkaldene mellem dem, der er logget ind i gruppenummeret.

Indgående regler bestemmer, hvad der skal ske med et indkommende opkald. Hvis medarbejderen ikke tager telefonen, kan der stilles videre til voice mail eller en kollega. Reglerne bestemmer, hvad der sker i hvilke tilfælde.

Udgående regler bestemmer, hvad der skal ske, når en medarbejder ringer ud. Det kan fx være, hvilket nummer der skal vises hos modtageren.