Betaling via Selvbetjening og netbank

Betaling via Selvbetjening og netbank

Herunder kan du få hjælp til betaling via Telia Selvbetjening og ved overførsel via netbank.

Herunder kan du få hjælp til betaling via Telia Selvbetjening og ved overførsel via netbank.

Betaling via Selvbetjening

Det er nemt og hutigt at betale dine fakturaer med betalingskort direkte i vores selvbetjening. Dette gøres således:

  1. Gå ind på: telia.dk/login
  2. Som telefoniansvarlig skal du blot logge ind med dit kundenummer og din kode
  3. Fra menuen vælger du 'Faktura'
  4. Herefter vælger du den faktura du ønsker at se nærmere på (kun hvis du har flere fakturaer)
  5. Hold musen over feltet "Fakturaliste", og klik derefter på "Alle regninger"
  6. De regninger med teksten "Betal nu" under feltet "Status" er de regninger der endnu ikke er betalt
  7. For at betale regningen klikkes på "Betal nu". Her kan du betale direkte med Visa eller Visa/Dankort
  8. Nu vises en oversigt over hvad der bliver betalt. For at bekræfte betalingen, klikkes på "Betal".

Vi modtaget normalt din indbetaling inden for en time.
Er din telefon spærret som følge af manglende betaling af regningen, vil spærringen blive fjernet, dette sker normalt indenfor en time.

Betaling via netbank

Ønsker du at lave en manuel overførsel via din netbank, er her vores bankoplysninger:

Reg- og kontonummer: 4073 3100010518
Bank: Danske Bank

Du skal huske at påføre dit kundenummer på indbetalingen. Kundenummeret er på 9 cifre og kan findes på din regning.

Når du har foretaget overførslen vil den nomalt være registreret hos os, indenfor 5 bankdage.