Mobiltelefon er langsom

Mobiltelefon er langsom

Herunder kan du få hjælp til fejlsøgning af Mobilt Bredbånd modem.

Herunder kan du få hjælp til fejlsøgning af Mobilt Bredbånd modem.

For at finde fejlen, beder vi dig prøve følgende:

  1. Sluk og tænd din telefon
  2. Installér den nyeste software fra producenten
  3. Du kan tjekke om der er en ny software tilgængelig under "Indstillinger" eller via producenternes hjemmesider
  4. Slet billeder og andre større filer for at frigøre plads på mobilen eller overfør dem til din computer.

Generelt om forebyggelse og fejlfinding

Her er også et par generelle tips til, hvordan du selv prøve at afhjælpe eller forebygge problemer på din mobil, inden du afleverer den til reparation:

  • Sørg altid for at have den nyeste software. Du kan tjekke om der er en ny software tilgængelig under "Indstillinger" eller på producenternes hjemmesider
  • Det er en god idé, at slukke og tænde din mobil regelmæssigt, da det forbedrer dens ydeevne
  • Nulstil din telefon ved et "Hard reset". Hold "Menu-knappen" og "Tænd/sluk-knappen" nede samtidig i 10 sekunder.

Almindelige fejl kan du som oftest også finde hjælp til på producenternes egne supportsider.