Fejlsøgning af Mobilt Bredbånd modem

Fejlsøgning af Mobilt Bredbånd modem

Herunder kan du få hjælp til fejlsøgning af Mobilt Bredbånd modem.

Herunder kan du få hjælp til fejlsøgning af Mobilt Bredbånd modem.

For at finde fejlen, beder vi dig prøve følgende:

  1. Gå til "indstillinger" på modemet og slå 4G fra
  2. Afinstallér programmet til det mobile bredbånd, og installér det igen
  3. Test USB-modemet i en anden USB-port
  4. Test USB-modemet i en anden computer
  5. Tag sim-kortet ud af modemet og indsæt det i en mobiltelefon, forsøg herefter at gå på nettet. Kan du godt gå på nettet på telefonen, beder vi dig gå i en butik og få ombyttet dit USB-modem. Kan du ikke gå på nettet, må du meget gerne kontakte os, efter ovenstående test er foretaget.

Hvis ovenstående tips ikke hjalp, kan du finde en specifik guide til de forskellige modems her.