Sådan betaler du din faktura

Sådan betaler du din faktura

Du kan betale din Telia faktura på mange forskellige måder.

Du kan betale din Telia faktura på mange forskellige måder.

Betalingsservice

Du kan tilmelde din faktura Betalingsservice, så er du sikker på, at den altid bliver betalt til tiden. Det koster et månedligt gebyr på 7,80 kr. ekskl. moms i administrationsgebyr.
Tilmeld Betalingsservice

Betal via Selvbetjening

Hvis du logger på Selvbetjening, kan du betale dit udestående med kreditkort.
Det er gratis.

Hvis din mobiltelefon eller dit mobile bredbånd er midlertidig lukket pga. manglende betaling, vil det normalt blive genåbnet indenfor en time efter, at du har betalt via Selvbetjening.

Betal via bankoverførsel

Du kan betale dit udestående for mobilforbrug eller mobilt bredbånd ved at lave en bankoverførsel til Telias konto for mobilkunder:

Bank: Danske Bank
Registreringsnummer: 4073
Kontonummer: 3100010518

Husk altid at skrive dit kontraktnummer eller fakturanummer på overførslen, så vi kan registrere den og se, at du har betalt.

Hvis din mobiltelefon eller dit mobile bredbånd er midlertidig lukket pga. manglende betaling, vil det blive genåbnet, når vi registrerer pengene på vores konto - normalt indenfor fem hverdage.

Betal via Girokonto

Du kan betale dit udestående for mobilforbrug eller mobilt bredbånd ved at lave en Girokonto overførsel til Telias konto for mobilkunder:

Girokonto nummer: 60065179

Husk at skrive dit kontraktnummer eller fakturanummer på overførslen.
Ellers kan vi ikke lokalisere den og se, at du har betalt.

Hvis din mobil eller dit mobile bredbånd er været lukket ned, pga. manglende betaling, vil det blive genåbnet, når vi registrerer pengene på vores konto - normalt indenfor syv hverdage.