Fremtidens kundeservice

Fremtidens kundeservice

Mød kunden på den kanal som kunden foretrækker – og administrér det hele i ét samlet værktøj.

Mød kunden på den kanal som kunden foretrækker – og administrér det hele i ét samlet værktøj.

Oversigt over køtider

Oplys jeres kunder om køtiden
Giv jeres kunder mulighed for at se køsituationen for alle jeres kontaktkanaler på ét sted. På den måde kan kunderne nemt vælge den kontaktkanal, der er bedst egnet i forhold til ærinde og køtid. Valgmuligheder og oplysninger om køtider giver større kundetilfredshed. Med Telia CallGuide har I mulighed for at vise køtiderne for alle jeres kontaktkanaler i apps og på nettet.

Proactive Web

Kontakt kunderne, når de har behov for det
Med CallGuide Proactive Web kan I tilbyde kunderne at blive ringet op eller chatte med en agent, hvis I kan se, at de har behov for hjælp. Konverteringsandelen stiger kraftigt, når jeres kunder får de rigtige oplysninger nemt og gnidningsløst.

Co-browsing

Hjælp kunderne når de er online
Med CallGuide Co-browsing kan kunder, der besøger jeres websted, få praktisk hjælp i realtid og direkte på skærmen, uden at det er nødvendigt at installere programmer. Agenterne ser kundernes musemarkør, og hvad kunderne skriver, og kan derfor med det samme:

  • Gøre det nemmere for kunderne at finde det, de søger efter på webstedet
  • Hjælpe dem med udfylde formularer (delt formularudfyldning)
  • Videredirigere dem ved at sende links til andre sider, direkte fra agenternes egen CallGuide Macrobar.


Kundernes sikkerhed er selvfølgelig i top
Det er vigtigt, at kunderne føler sig sikre, når de er i jeres hænder. Der vil derfor være beskyttede felter på websiden, hvor det, som er skrevet, ikke kan ses som almindelig tekst. Det fungerer på samme måde, som normalt er tilfældet ved konto- og logon-oplysninger. Det er kun kunderne, der kan klikke OK og sende formularer. Hvis der navigereres til andre sider, skal kunderne godkende dette. Begge parter kan til enhver tid afslutte sidedelingen.

Eksempelvis er kan agenten se kundens musemarkør, og hvad kunden indtaster, men ikke personfølsomme oplysninger. Dermed kan agenten bedre hjælpe kunden med at udfylde formularer korrekt eller komme ind på de rette sider.