Løsninger

Løsninger

Unified communications er mere end et nyt telefonanlæg. Det giver din virksomhed mulighed for at arbejde på en ny og mere effektiv måde.

Før I kigger på konkrete løsninger, er det derfor en god ide at overveje jeres behov for intern og ekstern kommunikation.

  • Hvordan skal jeres salgsstyrke arbejde?
  • Er sælgerne mobile, eller sidder de på kontoret?
  • Hvad med kundeservice?
  • Har I et call center? Hvis nej, har I brug for et?

 

Tænk mobiltelefoner og smartphones ind i jeres strategi fra begyndelsen. Med unified communications er en mobil medarbejder lige så tilgængelig som dem, der sidder på kontoret. Hvordan kan I udnytte det til at effektivisere jeres virksomheds arbejdsgange?

En af de vigtigste fordele ved unified communications er den indbyggede presencefunktion: I kan altid se, om en medarbejder er i møde, optaget på telefonen eller ledig. Hvordan kan I udnytte den viden mest effektivt i hverdagen?

 

Når I har gjort jer nogle tanker om mulighederne, er det på tide at kontakte Telia. Vi hjælper jer med at konkretisere ønskerne i form af produkter og tjenester. Ud fra jeres behov udarbejder vi et forslag til en konkret løsning. En typisk løsning kan bestå af Cisco Unified Communications Manager installeret på en central server. Den indeholder over 600 telefonifunktioner, heriblandt mobilintegration og køsvar.

 

Kommunikationen med jeres øvrige netværk, lokaltelefoner og telenettet foregår via en gateway. Filialer kan opkobles med yderligere gateways, der forsynes med det ønskede antal lokallinjer. De kan være analoge, digitale, trådløse eller baseret på IP-telefoni. Løsningen kan udvides med Cisco Unified Contact Center. Derved får jeres virksomhed adgang til avancerede funktioner for distribution af opkald, som man ellers kun finder i langt dyrere call center-løsninger.