LILLE APP TIL STOR HJÆLP

LILLE APP TIL STOR HJÆLP

Touchpoint giver overblik. Så jeres kunder hurtigt får fat i den rigtige medarbejder.

Touchpoint giver overblik. Så jeres kunder hurtigt får fat i den rigtige medarbejder.

Se hvordan

Tilfredse kunder er en god forretning. Touchpoint giver overblik, så jeres kunder hurtigt får hjælp. Og den lille app er altid lige ved hånden. Det giver nye muligheder for at arbejde overalt.

LILLE APP MED EFFEKTIVE FUNKTIONER

NEMT AT OMSTILLE ET OPKALD

SVARGRUPPER SIKRER EN GOD KUNDEOPLEVELSE

GIV KOLLEGAERNE OVERBLIK

NEM OPSÆTNING

Sådan virker Touchpoint

Se filmen

Smartphone løsning

Læs om en løsning som udelukkende inkluderer smartphones.

Smartphone, fastnet og softphone løsning

Læs om en løsning som kombinerer smartphone, fastnet og softphone.

Lær om de mange fordele for dig og din virksomhed


Funktioner for medarbejderen


BRUGER

I udvalgte mobilabonnementer er dette produkt en valgfri service. Inkluderer en mobil-app, hvor det er nemt at angive status, omstille til kollegaer og logge ind og ud af svargrupper. Som administrator af jeres Touchpoint-løsning får du i app’en mulighed for at justere indstillinger som f.eks. åbningstider og velkomsthilsen.

FASTNET

Tilvælg og få mulighed for at skelne mellem privat- og arbejdsnummer. Dermed er det muligt at have forskellige åbningstider for henholdsvis mobil- og fastnetnummer.

SOFTPHONE

Vælg softphone til og ring op og tag imod samtaler via din pc. Du har mulighed for selv at vælge, om du vil svare på mobil eller pc. Og det er muligt at flytte samtaler fra pc til mobil eller omvendt.

RECEPTIONIST

Tilvælg en softphone med udvidede funktioner til effektivt at håndtere indkommende opkald til virksomheden. Brugervenlig drag-and-drop funktion til at overføre samtaler til kollegaer i telefonbogen. Mulighed for at ændre tilgængelighedsstatus på kollegaer.

Funktioner for virksomheden


SVARGRUPPE

Giv en afdeling deres egen svargruppe, så de samarbejder om at besvare indkommende opkald til afdelingen. Det reducerer svartiden og giver en mere professionel kundeoplevelse. Administrator på Touchpoint-løsningen kan opstille regler for, hvordan indkommende opkald skal fordeles til afdelingens medarbejdere.

MENUOMSTILLING

Giver mulighed for at oprette en talesvarsmenu, hvor kunden selv kan vælge den ønskede funktion i virksomheden. Der er mulighed for at oprette op til 6 menuvalg. Menuomstilling er velegnet til at dirigere indkommende opkald til forskellige svargrupper.

STATISTIK

Afhængig af hvilken løsning I har valgt, kan I få statistik på hvordan de indkomne opkald til virksomheden er fordelt.. F.eks. henover døgnet eller til forskellige svargrupper. Dermed kan virksomheden optimere sin bemanding med henblik på at give en god kundeoplevelse.

EKSTRANUMMER

Hvis du har flere numre, du gerne vil have tilknyttet din Touchpoint løsning, kan du tilkøbe et ekstranummer, der viderestiller til en svargruppe eller menuomstilling. Et ekstranummer kan være et fastnetnummer eller mobilnummer afhængig af hvilken Touchpoint løsning du har valgt.

Spørgsmål og svar


TOUCHPOINT LØSNING

Prisen afhænger af hvilken Touchpoint løsning I har behov for og vælger. Touchpoint koster således fra 49 kr. ekskl. moms pr. måned pr. bruger og kan vælges som en inkluderet service i standard mobilabonnementerne.  

Nej, en Touchpoint-løsning registreres på virksomhedens CVR-nummer. Og der kan kun oprettes én Touchpoint-løsning pr. CVR-nummer.

Ja, det er muligt at flytte både mobil- som fastnetnumre til de fleste funktioner i en Touchpoint løsning.

Det er let. Ring til Telia kundeservice på tlf. 80 40 40 30, så hjælper vi jer godt på vej.

Opsætning

Før Touchpoint bliver aktiveret, er det muligt at tilpasse løsningen til behovene i din virksomhed. Det sker let via den brugervenlige Adminweb-funktion i Telias selvbetjeningsportal.

Ja, Telia tilbyder hjælp til opsætning af Touchpoint for 495 kr. ekskl. moms. Dette dækker en løsning med op til 5 svargrupper, 2 menuomstillinger og et ubegrænset antal brugere. 

Administrator

Ved oprettelse af en Touchpoint-løsning vælges ét mobilnummer, der skal tildeles administratorrettighederne.

Ja, det er altid muligt at ændre administrator via Adminweb og i princippet kan alle brugere være administrator på samme Touchpoint løsning.

SMARTPHONES & APP

Det er den lille app på alle medarbejdernes smartphones, der gør de fleste af Touchpoints funktioner mulige. Men har I medarbejdere, der foretrækker en klassisk mobil, så kan de sagtens deltage i f.eks. svargrupper eller få omstillet opkald. 

Præcis som alle andre apps. Den enkelte medarbejder downloader selv i den appbutik, der passer til deres smartphone. Touchpoint er klar i både App Store til iPhone og i Google Play til Android-telefoner.

Touchpoint app i App Store - for IOS (kræver iOS 8.0).

Touchpoint app i Google Play - for Android (kræver 4.4).

Telefonsvarer

Ja, og det er muligt direkte via appen. Det er også muligt at uploade lydfiler via Adminweb.

Services

Svargrupper bruges til at fordele opkald til en gruppe af medarbejdere f.eks. i en supportfunktion. Menuomstilling dirigerer opkald til en svargruppe eller medarbejder via menuvalg – f.eks. “Tryk 1 for support, Tryk 2 for…”.

En softphone er et stykke software, som installeres på en pc eller Mac, og som får den til at fungere som en telefon.

Ja, en pc eller en Mac og et headset.

En Softphone er et software, der gør det muligt at bruge en pc eller Mac som telefon via et headset. Naturligvis med Touchpoint som omdrejningspunkt. ”Receptionist” er en softphone med ekstra funktioner, der blandt andet gør det endnu nemmere at omstille opkald til andre brugere af Touchpoint – og på den måde tage rollen som virksomhedens receptionist. Både Softphone og ”Receptionist” er tilkøb til Touchpoint.

Ja, det er muligt at tilkøbe et modul til Touchpoint, der giver adgang til omfattende statistik.

Ja, på dansk og engelsk.

Nej, det kræver ingen speciel version. Programmet gør det let at overføre rapporter til Excel. 

Behov for hjælp?

Behov for hjælp?

Se videoguides og vejledninger, som kan hjælpe jer godt i gang med Touchpoint.
Du har også mulighed for at kontakte vores kundeservice. 

Se videoguides og vejledninger, som kan hjælpe jer godt i gang med Touchpoint.
Du har også mulighed for at kontakte vores kundeservice. 

Support

Kontakt mig om Touchpoint