God kundeservice giver glade kunder og god bundlinje.
Med Touchpoint er det nemt at omstille kunden til den rigtige medarbejder med det samme, uanset hvor I befinder jer.
God kundeservice giver glade kunder og god bundlinje.
Med Touchpoint er det nemt at omstille kunden til den rigtige medarbejder med det samme, uanset hvor I befinder jer.
Tilfredse kunder er en god forretning.
Touchpoint giver overblik, så jeres kunder hurtigt får hjælp, fordi I kan omstille direkte fra mobilen.
Det giver nye muligheder for at arbejde overalt.
I udvalgte mobilabonnementer er dette produkt en valgfri service. Inkluderer en mobil-app, hvor det er nemt at angive status, omstille til kollegaer og logge ind og ud af svargrupper. Som administrator af jeres Touchpoint-løsning får du i app’en mulighed for at justere indstillinger som f.eks. åbningstider og velkomsthilsen.
Tilvælg og få mulighed for at skelne mellem privat- og arbejdsnummer. Dermed er det muligt at have forskellige åbningstider for henholdsvis mobil- og fastnetnummer.
Vælg softphone til og ring op og tag imod samtaler via din pc. Du har mulighed for selv at vælge, om du vil svare på mobil eller pc. Og det er muligt at flytte samtaler fra pc til mobil eller omvendt.
Tilvælg en softphone med udvidede funktioner til effektivt at håndtere indkommende opkald til virksomheden. Brugervenlig drag-and-drop funktion til at overføre samtaler til kollegaer i telefonbogen. Mulighed for at ændre tilgængelighedsstatus på kollegaer.
Giv en afdeling deres egen svargruppe, så de samarbejder om at besvare indkommende opkald til afdelingen. Det reducerer svartiden og giver en mere professionel kundeoplevelse. Administrator på Touchpoint-løsningen kan opstille regler for, hvordan indkommende opkald skal fordeles til afdelingens medarbejdere.
Giver mulighed for at oprette en talesvarsmenu, hvor kunden selv kan vælge den ønskede funktion i virksomheden. Der er mulighed for at oprette op til 6 menuvalg. Menuomstilling er velegnet til at dirigere indkommende opkald til forskellige svargrupper.
Afhængig af hvilken løsning I har valgt, kan I få statistik på hvordan de indkomne opkald til virksomheden er fordelt. F.eks. henover døgnet eller til forskellige svargrupper. Dermed kan virksomheden optimere sin bemanding med henblik på at give en god kundeoplevelse.
Hvis du har flere numre, du gerne vil have tilknyttet din Touchpoint løsning, kan du tilkøbe et ekstranummer, der viderestiller til en svargruppe eller menuomstilling. Et ekstranummer kan være et fastnetnummer eller mobilnummer afhængig af hvilken Touchpoint løsning du har valgt.