Uno Soft

Uno Soft

Kommunikation på pc’en

Kommunikation på pc’en

Overblik over kollegers status

På skærmen kan du hurtigt vise resten af virksomheden din egen tilgængelighed eller status. Og du får med det samme et godt overblik over, hvor dine kolleger er henne og, om de er til at få fat på lige nu. 

Med Uno bliver det nemt at se om en kollega er:

  • Tilgængelig     
  • Gået for i dag   
  • Optaget               
  • Syg
  • Til frokost       
  • I møde             
  • Ude af kontoret   
  • På ferie

 

Chat eller send sms

Du kan nemt chatte eller sende sms’er direkte fra pc’en. Praktisk til hurtige beskeder og kort information.

Outlook kalenderintegration

Fordi systemet er integreret med kalenderen, får alle i virksomheden får et godt overblik over kollegernes tilgængelighed. Hvis en kontaktperson findes i Outlook, bliver vedkommende automatisk vist i Uno.

Fleksibilitet med OneNumber

Med OneNumber kan du vælge kun at have ét telefonnummer. Og dermed sige farvel til hovednummer, direkte nummer og mobilnummer. Eller, du kan vælge f.eks. arbejdsnummer og privatnummer. Du styrer selv, hvilket nummer du ringer fra og hvilket nummer der vises hvornår.

Click-to-dial funktion

Det er nemt at ringe til et nummer, der bliver vist på en hjemmeside eller i en e-mail. Bare klik på nummeret – så ringer du op.

Nem drag’n’drop omstilling

Vil du sende et opkald videre til en anden kollega? Det eneste du skal gøre er trække opkaldet  direkte på skærmen til den person, som du vil stille om til.

Fuld kontrol over ACD-grupper

ACD-grupper (Automatic Call Distributor) lader flere medarbejdere tage hinandens opkald eller skiftes til at besvare opkald til et gruppenummer. Hvis I har ACD-grupper er det nemt at se, hvilke medarbejdere der er med i gruppen. Ligesom en medarbejder nemt kan melde sig ind i en gruppe – uanset, hvor han eller hun befinder sig.

Uanset hvilken løsning I vælger, kan der tilknyttes et statistikmodul. Her kan man optimere kaldsflow, ringegrupper og meget mere.