Sådan bestiller du

Sådan bestiller du

Telia Medarbejderløsninger tager afsæt i din virksomhed og medarbejdernes specifikke behov og ønsker

Med Telia Medarbejderløsninger sammensætter virksomheden og Telia en bredbåndsløsning til hjemmearbejdspladser, hvor medarbejderne kan tilkøbe tv eller bredbåndstelefoni med rabat.

Gå til Rådgivning og find din sparringspartner hos Telia, eller kontakt kundeservice og bed om en sælger for Telia Medarbejderløsninger.

Se et typisk forløb for en bestilling og efterfølgende etablering

  • Telia og virksomheden holder et møde for at afdække behov og ønsker
  • Telia vender tilbage med et løsningsforslag og tilbud
  • Der indgås en konkret aftale

 

Når kontrakten er underskrevet, igangsættes din bestilling i overensstemmelse med dine ønsker.

Telia opretter bredbåndsløsningen for medarbejderen, som efterfølgende selv kan ændre sin hastighed samt bestille tv og bredbåndstelefoni på Telias selvbetjeningssite. Virksomheden betaler bredbåndet – medarbejderen faktureres direkte for sine evt. tilvalg.

Hvis der skulle opstå problemer efter opstart, kan dine medarbejdere til hver en tid kontakte vores kundeservice.