Support og services

Support og services

Med MPLS fra Telia kan din virksomhed frit vælge det support- og serviceniveau, som passer til jeres behov og forretning.

For at tilgodese din virksomheds unikke behov tilbyder Telia support inden for tre overordnede kategorier:

1. Servicetid fra få timer til døgnet rundt

Det tidsrum, hvor Telia udfører fejlretning. Din virksomhed kan vælge servicetid helt op til at dække alle ugens dage og 24 timer i døgnet.

2. Udbedringstid fra 15 minutter og opefter

Dette er tidsrummet fra en bekræftet fejl er modtaget, til fejlen er afhjulpet. Telia tilbyder en garanteret udbedringstid på helt ned til 15 minutter.

3. Tilgængelighed i form af oppetid

Dette er den procentvise andel af den samlede oppetid, hvor produktet er tilgængeligt.

MPLS tilvalgsydelser

Din virksomhed har mange muligheder for at sammensætte og tilføje funktionaliteter til jeres MPLS-løsning fra Telia:

Internetadgang for alle eller udvalgte

Udover at integrere hovedkontor, filialer og hjemmearbejdspladser i en samlet infrastruktur, kan din virksomhed også få internetadgang med MPLS fra Telia. I vælger selv, om alle i netværket skal have adgang eller kun udvalgte.

Prioritér adgangen med Quality of Service (QoS)

I Telias backbone prioriteres virksomhedens datatrafik højere end almindelig internettrafik. Med Quality of Service kan trafikken i virksomhedens dataløsning yderligere prioriteres, så nogle typer trafik får højere prioritering end andre.

Telia tilbyder en række forskellige QoS-profiler - bl.a. med mulighed for at prioritere såkaldte realtidskritiske applikationer som IP-telefoni (VoIP) og videokonference.

Adgang til kortindløsning via PBS

Har din virksomhed Dankort-terminaler og behov for at modtage betaling med Dankort og kreditkort, kan Telia levere en stabil, redundant netværksforbindelse til PBS som en integreret del af jeres MPLS-løsning.

Flere MPLS tilvalgsydelser

Med en MPLS-løsning fra Telia kan I desuden vælge tilvalgsydelser som krypteret adgang, DHCP-services, der administrerer netværksoplysninger, opdeling af trafik i forskellige VLAN og multiple fysiske interfaces.