70, 80 og 90-numre

70, 80 og 90-numre

Telia fastnet erhverv

Giv dine kunder adgang til en række ekstra services ved at tilkøbe ét fast hovednummer til din virksomhed. Derved får kunderne bedre betjening og skal kun huske ét telefonnummer.

Services og funktioner med 70-, 80- og 90-numre

Med et 70-, 80- eller 90-numre har du mulighed for at få skræddersyede services til din virksomhed. Nogle af mulighederne er:

  • Ét samlet hovednummer som kan viderestilles til alle virksomhedens telefoner
  • Omdiriger automatisk opkald efter et bestemt tidspunkt, f.eks. jeres åbningstider
  • Send opkald direkte til nærmeste relevante modtager
  • Viderestil opkaldene ved optaget
  • Giv kunderne mulighed for menuvalg og talebeskeder
  • Reservér services for udvalgte kunder med en VIP-funktion
  • Brug numrene til salgskampagner, almennyttige indsamlinger, konkurrencer og afstemninger

Hvad skal dine kunder betale?

  • 70-numre: Koster det samme som almindelige fastnetnumre
  • 80-numre: Dine kunder ringer gratis. Virksomheden betaler opkaldet som en ekstra service
  • 90-numre: Koster mere end almindelige fastnetnumre

Kontakt Telia Erhvervskundeservice på 80 10 10 01 hverdage kl. 8.00-16.00 for at høre nærmere.