Crowd Insights - til kommuner og virksomheder
Med Crowd Insights kan I nemt få øje på mønstrene fx i byen, i trafikken eller til events. I kan få at vide, hvor mennesker opholder sig, hvordan de bevæger sig, og hvor de tager hen. Med Crowd Insights kan vi hjælpe jer med at tage datadrevne beslutninger om alt fra byplanlægning og trafikstyring til afholdelse af events. Crowd Insigths kan fx bruges til rejseanalyse, lokationsanalyse og bevægelsesanalyse.
Jo mere indsigt I har i jeres målgruppes bevægelsesmønstre, desto bedre kan I planlægge imod dem. Hvis I kender jeres målgruppes bevægelser, så ved I, hvordan I skal fordele jeres ressourcer på givne tidspunkter. Det gør, at I kan træffe databaserede beslutniger, som I ved, der taler direkte ind i jeres målgruppes adfærd og bevægelsesmønstre. I kan følge jeres målgruppe via anonymiserede data på alle tidspunkter af døgnet. Er målgruppens bevægelsesmønstre om natten kritisk for jeres beslutninger? I så fald kan I få indsigt i netop dette via Telia Crowd Insights.
De bedste beslutninger tages på baggrund af data
Crowd Insights kan bruges til transport, byplanlægning, lokalplanlægning, turisme og events, handel og markedsanalyse. Du kan undersøge, hvordan en specifik målgruppe bevæger sig og lave en målgruppeanalyse ud fra dette. Oplev fordelene ved en løsning, der kan benyttes af både kommuner og virksomheder, som og giver dig data til at træffe informerede beslutninger baseret på indsigt. Crowd Insights giver dig data ud fra fuld geografisk dækning. Dét er værdifuld forretningsviden, der, historisk, aktuelt og kontinuerligt, kan anvendes til strategisk målsætning og målbar indvirkning af udviklingstiltag.
Det har aldrig været lettere at tage velinformerede beslutninger baseret på relevant data. Forstå hvordan trafikken bevæger sig, hvor mennesker samles, og hvordan byens puls ændrer sig afhængigt af events, årstider og tidspunkter på dagen.