Ny Selvbetjening giver dig bedre overblik

Ny Selvbetjening giver dig bedre overblik

Nu bliver det endnu nemmere for dig at håndtere din virksomheds telefoni-aftale hos Telia. Vi lancerer nemlig en helt ny Selvbetjening, som gør det nemmere og enklere at lave ændringer og betale din faktura.

De nye muligheder

Flere gange om året spørger vi ind til din og andre erhvervskunders tilfredshed og ønsker til forbedringer. Et ønske har længe været bedre muligheder for at ordne flere ting selv. Det er vi glade for nu at kunne opfylde.

Nye, smarte funktioner for dig:

  • Se den enkelte brugers forbrug af tale, sms, mms og data pr. måned – i op til et år tilbage
  • Søg efter en bruger via mobilnummer.

 

Nemmere at bruge


De eksisterende funktioner er også blevet lettere at bruge i den nye Selvbetjening.

Blandt andet får du nu:

  • Overskueligt kontraktoverblik
  • Nemmere overblik over dine fakturaer
  • Nemmere betaling af dine fakturaer
  • Selvbetjeningen er nu designet, så du også kan bruge den på din mobil og tablet.

Gå til Selvbetjening

Mangler du dit password?

Kom godt i gang

For at gøre det nemt for dig at komme i gang med den nye Selvbetjening har vi sørget for en lille user guide til dig. Her kan du se de forskellige funktioner, og hvordan du bruger dem.

Se user guide

Læs også


Hvad er persondata og hvorfor skal de beskyttes?

Hvad er persondata og hvorfor skal de beskyttes?

Sikkerhedsløsninger fra Telia til din virksomhed

Sikkerhedsløsninger fra Telia til din virksomhed