Jeg forstår ikke min regning

Det kan til tider være svært at forstå sin regning. Derfor har vi samlet den vigtigste information om din regning her.

Sådan henter du din regning:

  1. Log på Mit Telia
  2. Klik på "Regning"
  3. Klik på "Se detaljer" ud for den regning, som du gerne vil vide mere om.
  4. Nederst til venstre kan du hente regningen som PDF. Her får du flest mulige detaljer med.
 

Hvilken periode betaler jeg for?

Din regningsperiode løber altid fra den første til den sidste i måneden.
Eksempel: Fra den 1. maj til den 31. maj.

Hvornår skal jeg betale?

Betalingsdatoen vil altid være d. 1. i måneden eller førstkommende hverdag herefter. Regningen er bagudfaktureret. 
Eksempel: Abonnement for perioden 1. maj til 31. maj betales d. 1. juni.

Hvornår skal jeg betale for ekstra forbrug?

Hvis du har forbrug ud over den inkluderede tale og data i dit abonnement, vil regningen være yderligere én måned bagudfaktureret.
Eksempel: Hvis du har købt en busbillet i perioden 1. maj til den 31. maj, vil det være på regningen til den 1. juli.

 

Du kan altid få det fulde overblik over dine regninger og forbrug på Mit Telia.
 

  • Hjælp