Hvordan anmelder jeg en skade, hvis jeg har tilkøbt forsikring?

Hvis uheldet er ude, så skal du hurtigst muligt anmelde din skade:

Anmeld skaden:

1. Anmeld skaden hurtigst muligt til vores forsikringspartner, Gjensidige. Du skal logge ind med NemID.

2. Find din forsikring ved Gjensidige ved at indtaste telefonens IMEI-nummer eller telefonnummeret fra produktets købskontrakt. Du kan finde telefonens IMEI-nummer ved at åbne app'en "Telefon" (gælder både Android og iOS) for at få nummertastaturet frem og derefter taste *#06# på tastaturet.
 

3. Udfyld din skadesanmeldelse så detaljeret som muligt. Herefter skal du bekræfte skadesanmeldesen. Hvis skaden er dækningsberettiget, modtager du inden for få minutter en tilbagemelding med et skadesnummer.

Aflevering og selvrisiko:

4. Send din mobil eller tablet til reparation. Du bliver opkrævet selvrisikoen, når du opretter reparationen på Telia.dk.

Afhentning:

5. Du kontaktes, når din mobil eller tablet er klar til afhentning i din Telia-butik. I de fleste tilfælde tager det under 8 dage at få din telefon eller tablet lavet.

6. Såfremt butikken har en lånetelefon til rådighed, kan du låne en telefon af butikken, mens din egen er på værksted.Husk, at din forsikring kun dækker én gang årligt fra den dato, hvor du købte mobilen eller tabletten. Det kan du læse mere om her.

  • Hjælp