Hvad koster det at få repareret min mobil eller tablet?

Der er 3 muligheder, og vi kan desværre ikke på forhånd fortælle, hvad der vil gælde for dig. De 3 muligheder er:

Skaden er fysisk, men du har en Telia forsikring

I det tilfælde skal du kun betale selvrisikoen (max 400 kr. afhængig af model). Du kan se om du har forsikring på Mit Telia under Services. Hvis du har forsikring, skal du anmelde skaden inden, du sender din enhed til reparation.

1. Se om du har forsikring på Mit Telia:
Log på Mit Telia

2. Anmeld skaden til  vores forsikringspartner Gjensidige:
Anmeld skade

3. Send, efter at du har anmeldt skaden, enheden til reparation:
Send til reparation

Skaden er dækket af reklamationsretten

Så er reparationen gratis for dig. Hvis ikke du har en smadret skærm/kamera eller lignende, og enheden er under to år gammel, er reparationen oftest gratis for dig.

Skaden er ikke dækket af forsikring eller reklamationsret

I de tilfælde vil du modtage et tilbud fra værkstedet. Vi kan desværre ikke på forhånd oplyse en fast pris, fordi vi ikke har muligheden for at åbne og undersøge enheden i butikken. Der kan være skader, vi ikke kan se, og så vil en reparation måske blive dyrere, end vi oplyser dig, og det vil vi gerne undgå. I butikken vil det være muligt at give en idé om prisen på de fleste skader, men ikke en endelig pris.

Er reparationen ikke dækket af reklamationsretten, vil du blive kontaktet af værkstedet med et tilbud på reparation. Det kan være en god idé at tjekke dit spamfilter, mens din telefonen er på værksted, da en mail fra værkstedet kan ende dér. Hvis ikke du ser mailen, risikerer du, at din reparation bliver forsinket.

  • Hjælp