Ofte stillede spørgsmål om Levering og portering
- Skal jeg returnere mit bredbåndsudstyr?
- Hvordan finder jeg mit SIM-kortnummer?
- Jeg har bredbånd fra en anden udbyder. Opsiger Telia den aftale for mig?
- Får jeg besøg af en tekniker, når jeg køber Telia Home Bredbånd?
- Jeg har ikke modtaget mit udstyr endnu. Hvad gør jeg?
- Jeg har bestilt bredbånd, hvornår kan jeg bruge min nye forbindelse?
- Jeg kender en elektriker. Kan han ikke lave det nødvendige arbejde i stedet for teknikeren?
- Hvornår bliver jeg opkrævet for et teknikerbesøg?
- Hvornår kommer teknikeren på besøg?
- Jeg kan ikke være hjemme, når teknikeren kommer på besøg. Hvad gør jeg?
- Hvordan modtager jeg mit udstyr, når jeg bestiller Telia Home Bredbånd?
- Hvad dækker prisen for et teknikerbesøg over?
- Skal jeg være hjemme, når jeg får teknikerbesøg?