Eklusive tilbud kun for IPA-medlemmer

Eklusive tilbud kun for IPA-medlemmer

Telia Erhverv gør det lidt nemmere

Abonnementer med 5G, roaming, streaming, mobiltelefoner

– og meget mere. Hos Telia Erhverv har vi det hele til dig som er IPA-medlem og din familie - og selvfølgelig til særpriser. Vælg mellem forskellige mobilerabonnementer med udlandstelefoni og netop den streaming eller underholdning, der passer bedst til dig.

Leder du efter en billig mobil eller udstyr til gode priser, har vi masser at vælge imellem her i shoppen. 

Du kan forlænge din IPA aftale fra mandag den 13. maj - 16. juni 2024 (uge 20-24).

Aktuelle tilbud

Altid skarpe priser på populære mobiler, tablets og tilbehør til IPA-medlemmer og deres familie

IPA abonnementer

Fri tale i DK
Fri SMS/MMS i DK og EU
Data i DK, Norden, Baltikum og EU

Fra
68,91 kr./md.
Nyhed!
Roamingpakke

World-pakken

Brug din data på ferien i alle disse lande.

World-pakken er inkluderet ved køb af enten Corporate 50GB eller Corporate 1 TB.

Albanien ∙ Australien ∙ Argentina ∙ Brasilien ∙ Canada ∙ Chile ∙ Den Dominikanske Republik ∙ Ecuador ∙ El Salvador ∙ Filipinerne ∙ Forenede Arabiske Emirater ∙ Georgien ∙ Guernsey ∙ Grønland ∙ Guatemala ∙ Honduras ∙ Hong Kong ∙ Hviderusland ∙ Indonesien ∙ Isle Of Man ∙ Israel ∙ Japan ∙ Jersey ∙ Kasakhstan ∙ Kina ∙ Korea ∙ Malaysia ∙ Mexico ∙ Moldova ∙ Montenegro ∙ Nicaragua ∙ New Zealand ∙ Peru ∙ Puerto Rico ∙ Qatar ∙ Rusland ∙ Saudi Arabien ∙ Sankt Croix ∙ Sankt Jan ∙ Sankt Thomas ∙ Serbien ∙ Singapore ∙ Thailand ∙ Tyrkiet ∙ Ukraine ∙ Uruguay ∙ USA ∙ Vietnam

 

Generelle spørgsmål

Hvornår kan jeg bestille ny telefon?

Man kan to gange om året tilkøbe telefoner til specialpriser på denne aftale. Dog tidligst 12 måneder efter sidste køb af telefon. 


Gå til oversigten med telefoner

Jeg har fået ny adresse. Får Telia automatisk besked?

Nej, Telia får ikke automatisk besked om adresseændringer, så du skal informere om det via IPA kontaktformularen.

Kan jeg købe telefoner via afbetalingsordning eller dele omkostning op?

Nej, telefoner, der købes via IPA aftalen, opkræves via telefonregningen på én gang (normalt på 1. regning efter modtagelse af telefonen)

Vis flere
Jeg ønsker at ændre mit IPA abonnement, hvad gør jeg?

Hvis du ønsker at ændre på dit abonnement, bedes du udfylde IPA kontaktformularen.

Jeg ønsker at flytte væk fra Telia IPA aftalen, hvad gør jeg?

Hvis man ønsker at fllytte sit nummer fra IPA aftalen til en anden udbyder eller til et Telia Privat abonnement, skal du kontakte det selskab, som du ønsker at overgå til. Som IPA-bruger er du registreret i dit eget navn. Det er derfor kun dit eget navn, der skal stå som ejer af dit telefonnummer, når du underskriver fuldmagten til flytning af et nummer. Bemærk i øvrigt at al kontakt omkring flytning af et nummer, håndteres af den operatør, som nummeret skal flyttes til. Vær OBS på at hvis du har købt en telefon, så har du binding i 12 måneder, og du vil derfor blive opkrævet restbinding, hvis du flytter dit nummer inden for de 12 måneder.

Hvor længe er mit abonnement bundet?

Dit abonnement er bundet i 12 måneder fra oprettelsestidspunktet eller 12 måneder fra sidste tilkøb af telefon. Vær opmærksom på at hvis du har købt en telefon, så har du binding i 12 måneder, og du vil derfor blive opkrævet restbinding for perioden, hvis du siger aftalen op før denne løber ud. Opsigelsesvarslet for IPA-aftaler er 1 måned. Hvis man ønsker at flytte fra IPA til anden udbyder, så skal du kontakte kundeservice på 60 20 10 30, inden man forsøger at flytte nummeret, ellers vil du automatisk blive opkrævet et gebyr på regningen.

Forstå din regning

Er priserne inkl. moms?

Ja, alle priser angivet på telia.dk/ipa og på oprettelsesblanketten er inkl. moms. Vær opmærksom på at telefonregningen er delt op, så priserne på abonnementet er angivet ekskl. moms - og at momsbeløbet fremgår i bunden. Der er ingen oprettelsesomkostninger. 

Hvor ofte får jeg en regning?

Du vil modtage en regning fra os hver måned.

Køb via mobil - Hvad betyder det?

Services bestilt via sms som f.eks. spil, ringetoner eller deltagelse i konkurrencer vil fremgå her. Det er muligt at tilmelde sig løbende modtagelse af nyheder, vittigheder og andet via internettet, der efterfølgende opkræves på din mobilregning. 

Vis flere
Andet - momsfrit - Hvad betyder det?

Her opkræves der for afdrag på kreditaftaler, donationer til velgørenhed og rykkergebyrer. Har du købt en sms-billet til bus/tog, vil den også fremgå her.

Special- og servicenumre - Hvad betyder det?

Hvis du f.eks. ringer til Oplysningen/118 koster opkaldet en anden pris end opkald til almindelige numdre. Nogle servicenumre er momsfrie, f.eks. ved donationer. Få mere info om 90-numre på teleindu.dk

Kan jeg se inkluderet forbrug på regningen?

Forbrug, der er inkluderet i dit abonnement, kan du ikke se på regningen. Vi viser ikke taletid, sms, mms og data, som er inkluderet i dit abonnement. Hvis du fx har 3 timers fri tale inkluderet, viser vi kun opkald udover de 3 timer.

Kan jeg betale via Betalingsservice eller Netbank?

Du kan med fordel betale dine girokort via netbank, eller tilmelde dig Betalingsservice hurtigt og nemt. Du kan også vælge at betale din regning direkte på telia.dk uden ekstra gebyr. Dette gør du ved at logge på Selvbetjening og vælge Regning og forbrug. 

Du skal bruge dette nummer som PBS nr: 02775514 og Deb.grp.nr. 00001.
Vær opmærksom på at der opkræves et gebyr på kr. 9,75 for at betale via Betalingsservice.

Hvad er en indholdstakseret sms?

Køber du en indholdstakseret sms koster den det, der er angivet i den pågældende annonce, når du bestiller den indholdstakserede sms. Det kan være, at du deltager i en konkurrence, køber ringetoner eller abonnerer på en daglig nyheds-sms. Du betaler både for den sms du sender for at bestille servicen, samt for den sms du modtager med indholdet af servicen.

Hvorfor kan jeg ikke se min regning på selvbetjeningen, når mit nummer er opsagt?

Så snart dit nummer bliver lukket hos Telia, vil selvbetjeningen også blive lukket.

Hvordan vises sms fra udlandet?

Når du sender sms fra udlandet, vil der stå 28187000 på regningen som modtagernummer. Dette skyldes, at modtagernummeret ikke overføres fra den udenlandske operatør. Nummeret 28187000 henviser til Telias sms-central.

Er der opkaldsafgift på IPA aftalen?

Nej, der er ikke opkaldsafgift på dit IPA abonnement.

Kontakt og øvrige spørgsmål

Hvordan kontakter jeg Telia kundeservice og IPA?

Brug kontaktformularen for specifikke henvendelser vedr. dit IPA-abonnement.
Få hjælp til opsætninger og andre generelle kundeservicespørgsmål hos VIP Kundeservice Erhverv: 60 20 10 30 eller på telia-ipa@telia.dk.

SIM-kort kan hentes i Telia butikker eller ved at kontakte Kundeservice Erhverv: 60 20 10 30.

Du kan nu selv skifte SIM-kort og meget mere via Selvbetjening. 

Du kan kontakte IPA ved at skrive til denne mailadresse: OJYL-IPA-Telefon@politi.dk - Denne skal kun benyttes ved spørgsmål direkte til IPA - og ikke angående dit abonnement osv., her kontakter du i stedet Kundeservice, som beskrevet herover.

Jeg skal skifte SIM-kort, hvad gør jeg?

Telia leverer SIM-kort, der passer til alle typer mobiltelefoner, som flyttes ind i IPA-aftalen. Har du en telefon, der ikke passer med dit eksisterende SIM-kort, kan du få udleveret et i en Telia butik eller ved at kontakte Telia VIP kundeservice på 60 20 10 30.

Jeg ønsker ikke optagelse i Telefonbogen, Krak m.fl., hvad gør jeg?

Alle IPA oprettelser oprettes som standard som udeladte numre. Det vil sige, at vi ikke sender info til f.eks. 118, Krak, De Gule Sider o.lign., men at de nummervises, når du ringer ud. 

Ønskes der optagelse i disse, eller ønsker man hemmeligt nummer, kan det påføres som et ønske på oprettelsesblanketten.

Vis flere
Min telefon er spærret, selvom jeg har fri tale og fri sms?

Hvis du har Forbrugskontrol på dit nummer og har nået din grænse, bliver din telefon spærret for alt udgående forbrug, også fri tale og fri sms. Hæv grænsen for Forbrugskontrol, så genåbnes telefonen kort efter. Manglende betaling kan også være en årsag til spærring af dit nummer.

Hvor skal jeg sende formularen hen?

Formularen skal godkendes med nemID, og du skal herefter ikke foretage dig yderligere.

Kan jeg betale via E-boks?

Nej, det er desværre ikke længere muligt.

Kan jeg tilkøbe en forsikring til min telefon?

Nej, det er desværre ikke muligt.

Hvad gør jeg, hvis min telefon går i stykker?

Henvend dig i nærmeste Telia butik (Find adresser her). Her vil du kunne låne en telefon indtil din egen er kommet retur fra værksted. Telefonen skal afhentes i butikken igen. 

HUSK at medbringe følgeseddel på telefonen, ellers kan butikken IKKE sende den afsted.

Jeg ønsker at opsige min aftale og lukke mit nummer, hvad gør jeg?

Du skal give os besked via kontaktformularen.

Betingelser for IPA aftalen
Bestilling af eSIM til Watch

Bestilling af eSIM til Watch skal ske ved at udfylde denne bestillingsformularen 

Den bruger som eSIM til Watch aktiveres til, får besked via SMS når aktiveringen sker. Installeringen kan først ske, når servicen er aktiveret på abonnementet.

Se mere om eSIM til Watch her

Ønsker du at vide mere om eSIM, så find det her her

Aktivering af eSIM:

Du aktiverer dit eSIM, ved at følge denne guide

 

eSIM til smartwatch for 23,20 kr./md. ex. moms
eSIM til smartwatch for 23,20 kr./md. ex. moms
eSIM til smartwatch

Få eSIM til dit smartwatch

Få eSIM til dit smartwatch

Som IPA medlem kan du få eSIM til dit smartwatch. Så kan du forbinde dit smartwatch til din smartphone og ringe, lytte til musik og bruge din mobils andre funktioner på dit smartwatch.

Har du brug for hjælp?

Udfyld formularen og vi kontakter dig hurtigst muligt.