Kurv

Abonnementer ifm. situationen i Ukraine

Har du modtaget og brugt et abonnement i forbindelse med situationen i Ukraine, så kan du læse de oftest stillede spørgsmål her.

Ofte stillede spørgsmål

Hvad sker der med mit nummer efter den 31/8-2022?

Dit nummer bliver opsagt og vil ikke længere kunne benyttes.

Skal jeg selv opsige nummeret?

Nej, ønsker du ikke at beholde nummeret i eget navn bliver det automatisk lukket pr. 31/8-2022.

Er det muligt at beholde mit nummer hos Telia?

Ja, hvis du overdrager nummeret til dit eget CPR-nr vil nummeret fortsætte.

Hvor lang tid går der før nummeret bliver overdraget, fra jeg har lavet anmodningen?

Der kan gå op til 5 hverdage.

Hvordan overdrager jeg nummeret til mig?

Følg denne guide:
1. Følg dette link: Overdragelse af mobilabonnement (telia.dk) og udfyld felterne med den relevante information.

a. I det første felt tast dit mobilnummer.
b. I det andet felt vælg tidspunktet for overdragelsen (min. 24 timer).
c. I det tredje felt vælg "Privatkunde" i menuen.
d. I det sidste felt vælg "Nej".

Klik "Send".

Er det muligt at beholde telefonnummeret uden dit eget CPR-nummer?

Desværre er dette ikke en mulighed, da vi har brug for et CPR-nummer for at overdrage telefonnummeret.

  1. Kundeservice
  2. Udland
  3. Abonnementer og Ukraine