
Abonnementer ifm. situationen i Ukraine
Har du modtaget og brugt et abonnement i forbindelse med situationen i Ukraine, så kan du læse de oftest stillede spørgsmål her.
Ofte stillede spørgsmål
Hvad sker der med mit nummer efter den 31/8-2022?
Dit nummer bliver opsagt og vil ikke længere kunne benyttes.
Skal jeg selv opsige nummeret?
Nej, ønsker du ikke at beholde nummeret i eget navn bliver det automatisk lukket pr. 31/8-2022.
Er det muligt at beholde mit nummer hos Telia?
Ja, hvis du overdrager nummeret til dit eget CPR-nr vil nummeret fortsætte.
Hvor lang tid går der før nummeret bliver overdraget, fra jeg har lavet anmodningen?
Der kan gå op til 5 hverdage.
Hvordan overdrager jeg nummeret til mig?
Følg denne guide:
1. Følg dette link: Overdragelse af mobilabonnement (telia.dk) og udfyld felterne med den relevante information.
a. I det første felt tast dit mobilnummer.
b. I det andet felt vælg tidspunktet for overdragelsen (min. 24 timer).
c. I det tredje felt vælg "Privatkunde" i menuen.
d. I det sidste felt vælg "Nej".
Klik "Send".
Er det muligt at beholde telefonnummeret uden dit eget CPR-nummer?
Desværre er dette ikke en mulighed, da vi har brug for et CPR-nummer for at overdrage telefonnummeret.