Menu

Mobil
Internet
TV & streaming
Tilbehør
Find butik Netværk Hjælp
Kurv

Spørgsmål og svar om Telia TV

Få svar på dine spørgsmål til Telia TV her. Har du flere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kundeservice.

Hvordan bestiller jeg Telia TV som ny kunde?

Har du ikke i forvejen Telia Bredbånd, kan du bestille via telia.dk, i en af vores butikker eller ved ved at kontakte kundeservice på.

Hvordan ved jeg, at min Telia TV løsning er klar til brug?

Efter du har modtaget ordrebekræftelse på din bestilling via e-mail, vil du senere modtage en velkomstmail og en SMS om, hvornår Telia TV aktiveres.

Hvor lang er bindingsperioden på Telia TV?

Der er ingen binding på Telia TV.

Hvor mange fjernsyn kan tilsluttes Telia TV?

App'en kan du naturligvis bruge lige, hvor du vil. I kan være to brugere, der bruger Telia TV samtidig.

Hvor finder jeg koderne til min tv-boks?

Du finder dine koder til tv-boksen i din abonnementsaftale for Telia TV, som du har modtaget i en e-mail.

Hvordan aktiverer jeg Telia TV på min computer, tablet og mobil?

Når du bestiller Telia TV, får du en mail, som indeholder et link til aktivering. Som led i aktiveringen vælger du selv dit brugernavn og adgangskode, som du efterfølgende bruger til at logge på Telia TV. Det gælder uanset, om du tilgår Telia TV via din computer, tablet eller mobil.

Hvordan lejer jeg film?

Du kan leje film i vores Movieshop direkte via din tv-boks, computer samt mobiler og tablets med Android eller Windows styresystem. Hvis du har en iPhone eller iPad, kan du dog sagtens nyde filmen alligevel - det kræver blot, at du lejer den fra din computer, hvorefter den er tilgængelig i app'en på din iPhone eller iPad.

Hvordan betaler jeg for leje af film?

Betaling for film sker helt automatisk og fremgår af din månedlige regning. Hvis du har Telia TV via dit mobilabonnement hos Telia, vil du modtage en særskilt regning på lejefilm og evt. tilvalgte tv-kanaler eller pakker.

Vis flere
Hvordan opsiger jeg Telia TV?

Der er 30 dages opsigelse. Du kan opsige Telia TV ved at kontakte kundeservice.

Kan jeg opsige mit abonnement og samtidig beholde mit Telia TV?

Ja, Telia TV sælges som selvstændigt produkt, så du kan sagtens have Telia TV, selvom du er mobil- eller mobil bredbåndskunde hos andre udbydere.

Kan jeg få Telia TV, selvom jeg ikke er mobil- eller bredbåndskunde i Telia?

Ja, det kan du sagtens. Man behøver hverken være bredbånd- eller mobilkunde hos os for at få Telia TV.

Hvorfor er TV3 og TV3+ ikke en del af pakkerne?

Det skyldes, at vi ikke har indgået en rettighedsaftale med Viasat. Vi kigger løbende på udvalget af kanaler og arbejder hele tiden på at kunne tilbyde endnu flere kanaler.

Hvorfor er det ikke alle kanaler, jeg kan vælge enkeltvis?

Det er et spørgsmål om rettigheder, og nogle kanaludbydere har valgt udelukkende at sælge deres kanaler i pakker.

Er det ikke billigere for mig at bruge DRs arkiv kombineret med TV2 Play frem for at købe den lille pakke hos jer?

Med Telia TV får du alt samlet ét sted. Både live tv, filmleje og video on demand findes direkte i app'en, så du ikke selv skal holde styr på forskellige services. Derudover får du også Kanal 5 med i pakken, og du har naturligvis frihed til selv at sammensætte pakken, så den passer til netop dine behov.

Hvorfor får jeg to regninger? Og bliver jeg opkrævet to faktureringsgebyr?

Telia TV sælges som selvstændigt produkt og håndteres i et separat system, og derfor får du som kunde to regninger. Du betaler dog ikke faktureringsgebyr for begge regninger.