Sådan sikrer vi vores kunder og medarbejdere mod unødig smittespredning, når vi er på nødvendigt kundebesøg

Vores kunder skal føle sig trygge, når de får besøg af en installationstekniker.

Vi følger Sundhedsstyrelsens anbefalinger, som tidligere beskrevet også har taget en række yderligere forholdsregler, der tager udgangspunkt i at minimere teknikerbesøg hos vores kunder til et absolut minimum. Desuden har vi udarbejdet en række retningslinjer, som vores medarbejdere skal følge i de situationer, hvor det er tvingende nødvendigt, at der kommer en tekniker på besøg. Leverancer uden teknikerbesøg on-site gennemføres uden påvirkning.

Sådan gør vores teknikere under et kundebesøg:
• Bruger håndsprit, før de går ind i hjemmet
• Giver ikke hånd ved ankomsten, men afviser dette på en respektfuld og forklarende måde
• Holder en passende afstand til personer i husstanden eller på lokationen og undgår berøring
• Hoster eller nyser i et engangs-lommetørklæde, alternativt i albuebøjningen

Desuden sørger de for nødvendig hygiejne såsom
• Engangshandsker
• Håndsprit
• Engangsmasker til mund / næse

Forventninger til dig som kunde.
• Teknikerbesøg skal om bookes såfremt der er sygdom i husstanden/kontoret.
• Teknikerbesøg må kun gennemføres, hvis en myndig person er tilstede, som ikke er sygdomsramt eller i karantæne som følge af COVID-19
• Minimer risikoen ved smitte, ved sikre foretage grundig rengøring og desinfektion inden besøget