Anmeldelse af forsikringsskade

Anmeldelse af forsikringsskade

Anmeld skade


Er din mobil gået i stykker, med en skade du ønsker dækket af forsikringen, skal du anmelde skaden til vores forsikringspartner Mondux på tlf. 70272727 - tast 2-1. OBS! Sørg for at have dit Telia-ordrenummer klar, da Mondux vil spørge efter det.

Åbningstid: Hverdage: 9-16 – Weekend: Lukket. For at lette administrationen bedes du bedes venligst have dit Kreditaftale Order ID eller Ordrenummer parat – Begge oplysninger findes på købskontrakten. Er skaden dækningsberettiget, får du et referencenummer, som du skal oplyse ved henvendelse i Telia-butikken.

Frist for anmeldelse

  • Hurtigst muligt for forsikringer tegnet fra 01.02.12

Sådan gør du

  • Anmeld din skade til vores forsikringspartner Mondux
  • Aflevér din mobil i en Telia-butik. Medbring referencenummer fra Mondux
  • Butikken sender mobilen til reparation
  • Du modtager en e-mail med opkrævning på selvrisikoen (hvis du har selvrisiko). Reparation påbegyndes når beløbet er indbetalt. Der går typisk 10 dage
  • Vi kontakter dig, når mobilen er klar til afhentning

Følg din reparation

Du kan på telecare.dk følge status på din reparation.

Søg på TC Online koden eller IMEI nummeret.
TC Online koden står i bunden af reparationssedlen, du fik udleveret i butikken ved indlevering af telefonen.