Digitalisering er vigtigere end nogensinde

Overalt i verden oplever vi i øjeblikket, at der er vendt rundt på vores daglige liv på grund af Coronavirus-pandemien. Når lande lukker deres grænser, og skolebørn, studerende og ansatte sendes hjem, er vores infrastruktur og services vigtigere end nogensinde.

For netværk og digitalisering er afgørende. Når børn sendes hjem fra skolen, skal de kunne fortsætte deres uddannelse ved hjælp af digitale løsninger. Når kontoransatte bliver bedt om at arbejde hjemmefra, skal de være i stand til at logge på og få adgang til deres kontor- og arbejdsredskaber eksternt og interagere med deres kolleger gennem videokonferencer og onlinemøder. Og når folk er begrænset til deres hjem, skal de have adgang til digitale tjenester, underholdning og information og kunne holde kontakten med venner og familie – igennem skærmen.

For Telia betyder det, at vi har et stort ansvar – og det tager vi på os!

Hvad gør vi?

23 åbne butikker rundt om i landet

Regeringen valgte at lukke alle storcentre i landet indtil videre frem til 13. april. Det påvirker 19 ud af vores i alt 42 butikker. Men 23 af vores butikker er fortsat helt klar på at servicere dig og du kan trygt besøge os, da vi har taget alle forholdsregler:

  • Vi begrænser antal af kunder i butikken af gangen
  • Vi holder god afstand
  • Vi har håndsprit til rådighed ved indgangen
  • Vi rengør alle overflader i butikkerne flere gange dagligt

Gratis fragt og udvidet returfrist, når du bestiller online

Hvis du hellere vil bestille online, kan du selvfølgelig også det. Vi leverer stadig til døren eller til pakkeshop, og du modtager dine varer inden for 1-2 hverdage, hvis varerne er på lager. Vi har også udvidet vores returfrist, så du ikke behøver at stresse. Vi giver dig nu dobbelt op på betænkningstid, så du har 30 dage til at beslutte dig. Både fragt og retur er som altid gratis.

Vi er der for jer – hjemmefra

Alle os i Telia arbejder i disse dage hjemmefra. Men vi er på for fuld tryk og er klar til at hjælpe dig på både mail, chat og telefonen.

Kontakt os her

Et stærkt netværk

I de første uger med en stor del af danskerne arbejdende hjemmefra kan vi en markant øget trafik. Vores netværk håndterer i øjeblikket ca. 60% flere kald og op til 40% mere data end normalt.

Vores netværk er bygget til at kunne håndtere store mængder data. Det beviser virkeligt sit værd i disse dage, hvor der i dén grad er brug for den samfundskritiske infrastruktur i form at robuste netværk.

Vi har et internt beredskab klar, der 24 timer i døgnet overvåger vores netværk og sikrer, at du har en god og stabil dækning.

Ekstra hjælp til kunder i udlandet

På grund af Corona-pandemien er flere af vores kunder fanget i udlandet. Er du en af dem, så har du modtaget en sms fra os, hvor vi giver dig en hjælpende hånd med ekstra data, SMS og taletid i dit abonnement uden meromkostning, så du trygt kan holde kontakt med din familie og holde dig opdateret på nettet. Det eneste, du skal gøre er at give os et kald på 80 40 40 40 eller skrive til os.