Jeg har mistet min mobil - hvad gør jeg?

Det er vigtigt, at du spærrer dit SIM-kort hurtigst muligt, så det ikke kan misbruges af andre.

Spær dit SIM-kort på Mit Telia

  1. Log på Mit Telia
  2. Vælg "Abonnement" i menuen
  3. Klik på "Mistet mobil"
  4. Spær dit SIM-kort.

Det koster ikke noget at slå spærringen til, og den slår igennem med det samme.
 


Ring og spær dit SIM-kort 24 timer i døgnet på tlf. 80 40 40 40

  • Du har naturligvis også mulighed for at ringe til 80 40 40 40 og taste dig ind for at spærre dit SIM-kort.
  • Du kan herefter få et nyt SIM-kort ved at besøge en af vores butikker eller bestille det på Mit Telia.


Bestil et nyt SIM-kort på Mit Telia:

  1. Log på Mit Telia
  2. Vælg "Abonnement" i menuen
  3. Klik på "Bestil nyt SIM-kort"
  4. Indtast leveringsadresse
  5. Vælg, om SIM-kortet skal være aktivt fra start, eller om du selv vil aktivere det.