Min mobil skal til reparation, hvad gør jeg?

Hos Telia forstår vi godt, at det er noget møg, når noget går i stykker og skal til reparation. Det synes vi faktisk også selv, især hvis det er en mobiltelefon eller en tablet, som ingen af os særligt godt kan undvære.

Vi lover dig, at vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig igennem bedst muligt.

Hvilke muligheder har jeg, hvis min telefon skal på værksted?

Du kan selv oprette en reparation her på Telia.dk, uanset om du vil sende enheden til værkstedet (vi betaler porto) eller aflevere den i en butik. Du skal ikke bruge dit garantibevis. Husk at læs, hvad du skal gøre inden du sender din mobil til reparation her.

Hvis du har problemer med at udfylde formularen, kan du altid få hjælp i en af vores butikker.

Send til reparation

Bemærk: Hvis du sender din enhed direkte til værkstedet, bliver den sendt hjem til dig efter reparation. Omvendt hvis du vælger at aflevere den i en butik, skal den også afhentes i butikken efter reparation.

Vi tilbyder også følgende alternativer, hvis din telefon skal på værksted:
 
  • Hvis du har et Apple eller Huawei produkt, kan du gå direkte til vores samarbejdspartner Care1. De vil i de fleste tilfælde kunne lave din enhed på en dags tid. Find nærmeste Care1 her.
     
  • Bor du i nærheden af Kolding, har Telia butikken i Kolding Storcenter eget Apple værksted.
     
  • Hvis du har en Samsung enhed og er i nærheden af København, kan du gå til Samsung servicepoint på Fisketorvet og få lavet din enhed.

Hvis du tænker, at du trænger til en ny telefon, vil vi gerne købe din telefon af dig. Det kan de hjælpe dig med i Telia butikken.