Jeg har fortrudt min ordre! Hvad gør jeg?

 

 

Fortrydelse af dit køb

Når du køber over internettet, har du 14 dages returret, som gælder fra leveringsdatoen.

Har du derfor fortrudt dit køb og vil annullere det, skal din bestilling altså sendes retur til Telia inden 14 dage fra levering.

Hvis du vil gøre brug af din returret, skal du blot tilgå en af knapperne øverst på denne side for mere information og vejledning.

Returnering

Du skal sende dit udstyr retur ved hjælp af den returlabel, der lå i pakken, du har modtaget din ordre i. Hvis du ikke har din returlabel længere, så kan du bestille en returlabel på din "Mit Telia" selvbetjening.
Så snart vi modtager din bestilling retur på vores lager, annullerer vi dit køb, og eventuelle opkrævninger krediterer vi.

  • Fortryder du et køb af mobil eller router?
    Så skal du indsende den ubrugte mobil/ i originale emballage sammen med SIM-kortet, SIM-kortkuverten samt de papirer, som fulgte med (købsbeviset og eventuelle vejledninger). Har du købt en router til dit bredbåndsabonnement, skal du returnere den på nærmeste posthus.

  • Fortryder du et køb af abonnement?
    Så skal du ikke sende SIM-kortet retur. Du skal blot klikke på "Fortrydelse af mobilabonnement" via kontakt.

VIGTIGT! Send altid som pakkepost

Husk at sende din bestilling retur i den pakke du har modtaget ordren i eller en tilsvarende kasse og gemme track & trace-nummeret, da du ellers ikke vil have mulighed for erstatning, hvis Post Nord mister forsendelsen.