Ændringer til bredbåndstelefoni abonnement

Ændringer til bredbåndstelefoni abonnement

Spørgsmål og svar


Login på selvbetjeningen eller kontakt kundeservice for at ændre dit abonnement. Du kan f.eks. selv ændre din hastighed, tilføje eller fjerne services og temapakker og ændre betaler.

Hvis du skal flytte skal du ringe til kundeservice på 80 10 10 10 hverdage 8:00-16:00, og melde din flytning. Hos Telia er det helt gratis at flytte dit bredbånd til en ny adresse.

Når du bestiller flytning af din bredbåndsforbindelse flyttes dit bredbåndstelefoni-abonnement automatisk med til den nye adresse. Din nuværende løsning, inkl. telefonnummer, tillægsservices og bindingsperiode, fortsætter på den nye adresse.

Har du forbrugsafregnet abonnement kan det ikke opsiges, da det altid er inkluderet i bredbånds abonnementet og derfor ikke koster dig noget at have udover samtalerne. Så ønsker du ikke længere at være bredbåndstelefonikunde hos Telia skal du blot lade være med at anvende abonnementet.

Dit abonnement på bredbåndstelefoni opsiges også.

Telia Bredbåndstelefoni er inkluderet i dit bredbåndsabonnement og opsiges derfor automatisk, når du opsiger dit bredbåndsabonnement.