Abonnement og vilkår

Abonnement og vilkår

Spørgsmål og svar


Der er ingen bindingsperiode på tillægsservices. Tillægsservices kan opsiges med et varsel på 30 dage.

Da bredbåndstelefoni er inkluderet i bredbåndsabonnementet følger bredbåndstelefoni-abonnementets bindingsperiode bindingsperioden for bredbåndsabonnementet.

Har du et Fastpris-abonnement har det en separat 6 måneders bindingsperiode.

Telia Bredbåndstelefoni faktureres som en tillægsservice på din Telia Bredbånd regning.

Du kan ved at logge ind på selvbetjeningen på telia.dk se en samtalespecifikation, hvor du kan se hvilke samtaler du har foretaget, hvilke numre der er ringet til, hvornår der er ringet samt pris og varighed for dine opkald. Samtalespecifikationen kan også sendes til dig via e-mail, hvis du ønsker det.

Skift fra det forbrugsafregnede til Fastpris-abonnement er altid muligt, også indenfor bindingsperioden. Bindingsperioden fortsætter på det nye abonnement, og prisen justeres automatisk på din næste regning.

Skift fra Fastpris-abonnement til det forbrugsafregnede abonnement er først muligt efter udløbet af bindingsperioden, hvor det kan foretages med 30 dages varsel.

Skift abonnement på Selvbetjeningen