Services

Services

Spørgsmål og svar


Ja.

Forbrugskontrol kan bestilles samtidig med bestilling af Telia Bredbåndstelefoni eller efterfølgende via selvbetjeningen.

Forbrugskontrol giver dig mulighed for at sætte en max. grænse for, hvor meget du vil ringe for.

Ved tilmelding til forbrugskontrol vælges samtidigt en forbrugsgrænse. Når der er foretaget opkald til en værdi svarende til den grænse, der er valgt, spærres der for alle udgående opkald på nær opkald til 112 og kundeservice. Spærringen ophæves automatisk efter udløbet af faktureringsperioden, men du kan også via selvbetjeningen på telia.dk ophæve spærringen, ved at hæve forbrugsgrænsen.

Nej.

Vis nummer er inkluderet i Telias bredbåndstelefoni-abonnementer, men viderestilling tilbydes ikke.

Nej. Nummerbestemt ringning er en form for ekstranummer. Til Telia Bredbåndstelefoni er det kun muligt at tilslutte ét nummer.

Telia tilbyder ikke Duet. Vær opmærksom på at TDC Duet skal opsiges før nummeret kan overflyttes til Telia. Ønsker du at beholde dit mobilnummer skal du dog huske at få dette omregistreret til et andet mobilabonnement hos TDC eller flyttet til en anden udbyder - inden du opsiger Duet.

På selvbetjeningen på telia.dk kan der aktiveres spærringer for:

  • Alle udgående opkald
  • Chatnumre
  • Mobilnumre
  • 900 numre
  • Udlandsopkald

Du kan aktivere og deaktivere spærringer via selvbetjeningen.