Opsigelse af bredbånd

Opsigelse af bredbånd

Vi vil meget gerne beholde dig som kunde her hos Telia. Derfor opfordrer vi dig altid til at kontakte os, hvis du oplever problemer, eller hvis du ikke synes, at vi lever op til dine forventninger. Vi vil nemlig altid gerne gøre, hvad vi kan for at løse dine problemer og blive bedre.

Passer dit abonnement ikke til dig mere?

Måske har dine behov ændret sig. Det sker jo, og derfor sidder vi klar til at snakke med dig om dine muligheder, så vi kan gøre vores for at finde en løsning, der passer til dig.

Skal du flytte?

Ønsker du at opsige dit internet grundet flytning, kan vi undersøge om det er muligt at flytte dit internet med, til din nye adresse. Ring til os og oplys din nye adresse.

Har du en udfordring til os?

Måske har du fået et godt tilbud fra et andet selskab. Det vil vi rigtig gerne forsøge at matche. Ring og fortæl os, hvad du er blevet tilbudt, så vil vi gøre, hvad vi kan for at finde en løsning til dig, som du kan være tilfreds med.

Skal vores veje alligevel skilles?

Ønsker du fortsat at opsige dit abonnement, beder vi dig kontakte kundeservice på 80 10 10 10. Vi sidder klar til at snakke med dig mandag-fredag 9-16.

Det Praktiske

Hos Telia har du 30 dages opsigelsesvarsel fra det tidspunkt, du opsiger dit abonnement. Det vil sige, at der går 30 dage fra, vi modtager din opsigelse, til opsigelsen træder i kræft. Har du et abonnement med binding, kan du opsige dit abonnement 30 dage, før bindingen slutter. Vi gør opmærksom på, at dit abonnement er forud faktureret, men bagud betalt. Det betyder, at den regning, du skal betale i april, dækker over dit abonnement for marts. Derfor vil du efter din opsigelse modtage en eller flere regninger, som du skal betale.