Overdragelse af abonnement

Overdragelse af abonnement

Vil du overdrage dit abonnement til en anden?

Hvis du ønsker at overdrage dit bredbåndsabonnement til en anden kan du bestille en overdragelse her.

OBS: Har du en Telia Medarbejderløsning betalt af din arbejdsgiver, er det ikke muligt at overdrage dit abonnement.

Situationer hvor overdragelse af et bredbåndsasbonnement fra én ejer til en anden kan være relevant:

  • Hvis du fraflytter din bolig og ikke vil have din bredbåndsforbindelse flyttet til din nye adresse - og den nye beboer ønsker at overtage dit abonnement
  • Hvis du ønsker en anden skal være kontraktansvarlig for abonnementet

Dermed undgår den nye beboer:

  • at skulle bestille en bredbåndsforbindelse på ny og betale for oprettelsen og forsendelse af udstyr
  • at opleve at stå uden bredbånd i perioden, hvor den eksisterende forbindelse lukkes ned og en ny skal etableres

Overdragelse af bredbåndsabonnement er gratis hos Telia og forbindelsen bliver ikke lukket ned under overdragelsen.