Bindingsperioder

Bindingsperioder

Hvis du fortsat er i bindingsperiode hos en anden udbyder når du bestiller overførelse af din nuværende forbindelse til Telia Bredbånd, kan du risikere at blive opkrævet et gebyr eller resterende abonnement af din nuværende udbyder for at opsige aftalen i bindingsperioden - afhængigt af dine aftalevilkår. Ønsker du ikke at betale for opsigelse i bindingsperioden må du vente med at bestille Telia Bredbånd til aftalen kan opsiges uden yderligere gebyr. Du kan bestille overflytning til Telia 6 måneder frem i tiden.

I de fleste tilfælde har man 30 dages opsigelsesperiode hos sin eksisterende udbyder. Det betyder at ved et skifte til Telia Bredbånd, vil forbindelsen blive overflyttet efter de 30 dage (på dagen). De fleste aftaler kan dog forlades i bindingsperioden mod betaling af særlige gebyrer, såfremt man ønsker at skifte til Telia hurtigere.

Ja, men opsigelsen vil først være gældende efter endt bindingsperiode. Den evt. resterende bindingsperiode vil blive opkrævet samlet på den næste faktura. Ønsker du at opsige med virkning fra endt bindingsperiode, skal du huske at sige op senest 30 dage før bindingsperioden slutter.