Opsigelse af mobilabonnement

Opsigelse af mobilabonnement

Vi er rigtig glade for alle vores kunder her i Telia, og vi vil meget nødigt undvære dig. Derfor vil vi gerne have at, du kontakter os hvis du oplever problemer eller ikke synes, at vi lever op til dine forventninger. Vi vil nemlig altid gerne gøre, hvad vi kan for at løse dine problemer og imødekomme dig.

Passer dit abonnement ikke til dig mere?

Dine behov har måske ændret sig. Det forstår vi godt. Derfor er du altid velkommen til at kontakte os, så vi sammen kan tage en snak om hvilken løsning, der vil passe bedst til dig.

Har du en udfordring til os?

Du har måske modtaget et godt tilbud fra et andet selskab. Det vil vi rigtig gerne prøve at matche. Ring og fortæl os hvad du er blevet tilbudt, så vil vi forsøge at finde en løsning, så vores samarbejde kan fortsætte.

Skal vores veje alligevel skilles?

Ønsker du alligevel at opsige dit abonnement, skal du kontakte kundeservice på 80 10 10 10, hvor vi sidder klar til at snakke med dig mandag-fredag 8-16. Flytter du dit mobilnummer til et andet selskab, opsiges dit abonnement automatisk.

Det Praktiske

Hos Telia har du 30 dages opsigelsesvarsel fra det tidspunkt, du opsiger dit abonnement. Det vil sige, at der går 30 dage fra, vi modtager din opsigelse, til opsigelsen træder i kræft. Vi gør opmærksom på, at dit abonnement er forud faktureret, men bagud betalt. Det betyder, at den regning, du skal betale i april, dækker over dit abonnement for marts. Derfor vil du efter din opsigelse modtage en eller flere regninger, som du skal betale. Har du en afdragsordning via Telia Delbetaling, fortsætter den som hidtil.