Opsigelse af abonnement
Opsigelse af abonnement

Vi er rigtig glade for alle vores kunder her i Telia, og vi vil meget nødigt undvære dig. Derfor vil vi gerne have, at du kontakter os hvis du oplever problemer eller ikke synes, at vi lever op til dine forventninger. Vi vil nemlig altid gerne gøre, hvad vi kan for at løse dine problemer og imødekomme dig.

Passer dit abonnement ikke til dig mere?

Dine behov har måske ændret sig. Det forstår vi godt. Derfor er du altid velkommen til at kontakte os, så vi sammen kan tage en snak om hvilken løsning, der vil passe bedst til dig.

SKAL DU FLYTTE?

Ønsker du at opsige dit bredbåndsabonnement grundet flytning, kan vi undersøge om det er muligt at flytte dit internet med til din nye adresse. Ring til os og oplys din nye adresse.

Har du en udfordring til os?

Du har måske modtaget et godt tilbud fra et andet selskab. Det vil vi rigtig gerne prøve at matche. Ring og fortæl os hvad du er blevet tilbudt, så vil vi forsøge at finde en løsning, så vores samarbejde kan fortsætte.

Skal vores veje alligevel skilles?

Ønsker du alligevel at opsige dit abonnement, skal du kontakte kundeservice på 80 40 40 40, hvor vi sidder klar til at snakke med dig mandag-torsdag 8-16 og fredag 8-15. Flytter du din løsning til et andet selskab, opsiges dit abonnement automatisk.

Det Praktiske

Hos Telia har du 30 dages opsigelsesvarsel fra det tidspunkt, du opsiger dit abonnement. Det vil sige, at der går 30 dage fra, vi modtager din opsigelse, til opsigelsen træder i kræft. Opsiger du dit abonnement d. 15. august, ophører det derfor først d. 15. september og du vil modtage sidste regning med betalingsfrist 1. oktober. I dette eksempel bliver du selvfølgelig kun opkrævet for 15 dage i august. Har du en afdragsordning via Telia Delbetaling, fortsætter den som hidtil.