Opsigelse af mobilabonnement

Opsigelse af mobilabonnement

Ring 80 40 40 40

Hvis du overvejer at opsige dit abonnement hos os, så ring til Kundeservice på 80 40 40 40 på hverdage mellem 9 og 17.

Her får du al den hjælp, du har brug for til at komme godt videre. Skal abonnementet skifte ejer, så klarer vi også det.

Passer dit abonnement ikke til dig mere?

Så er det selvfølgelig også noget, vi kan tage os af, når du ringer. Du har mange muligheder.

Hav dit kundenummer parat

Det står i øverste højre hjørne på din regning. Husk, at det kun er ejeren af nummeret, dvs. den kontraktansvarlige, der kan opsige et abonnement.

Du får 2 sidste regninger

Hvis du har opsagt dit abonnement, får du en slutregning efter opsigelsesperioden, altså din sidste regning. Den vil indeholde de sidste dages abonnement og forbrug. Du har 30 dages opsigelse, hvis du er ude af binding. Så før du får en slutregning, får du en normalregning, som du plejer. Grunden til dette er, at din regning bliver opgjort den 1. i hver mdr.

Hvis du har betalt for meget, kan du se det på din slutafregning, og hvis du ikke har noget udstående, vil restancen blive udbetalt til din PBS konto. Ved girokort får du et brev med informationer om udbetaling af tilgodehavende. Du kan altid se både din regning og slutregning på selvbetjening.

NB! Hvis du har en uafsluttet mobilaftale, vil betalingen for denne forsætte, indtil den er betalt ud.