Mistet mobilt bredbånd

Mistet mobilt bredbånd

Spærring af SIM-kort

Spærring af SIM-kort

Hvis du har mistet dit mobile bredbånd, er det vigtigt at få den spærret, så andre ikke kan misbruge dit abonnement. Du spærre/genåbner selv for dit nummer. Ring på 80 40 40 40 og følg instruktionen. Du kan ringe alle døgnets timer. Bemærk at du ikke kan spærre dit nummer ved at sende en e-mail, sms eller besked på chatten.

Sådan gør du

Spærring

  • Ring til 80 40 40 40.
  • Indtast dit mobilnummer.
  • Tast 1: for spærring af dit nummer.
  • Indtast det nummer du ønsker at spærre.
  • Indtast CPR-nummeret på den person der er kontraktansvarlig.

Opstår der en uventet fejl, viderestilles du til personlig betjening.
Telia kan kun spærre dit SIM-kort(nummer), vi kan ikke spærre eller spore dit mobile bredbånd.

Genåbning

Får du dit mobile bredbånd tilbage med intakt SIM-kort, kan du nemt genåbne det.

  • Ring til 80 40 40 40.
  • Indtast dit mobilnummer.
  • Tast 2: for genåbning af dit nummer.
  • Indtast det nummer du ønsker at genåbne.
  • Indtast kontraktnummer. Du finder kontraktnummeret på din regning eller PBS-oversigt. Det er på ni cifre.

Prisen for genåbning er 99 kr.

Nyt SIM-kort

Kontakt Telia Kundeservice, hvis du får dit gamle mobile bredbånd tilbage med defekt SIM-kort. Så sender vi dig et nyt SIM-kort.
Prisen for nyt SIM-kort er 99 kr.

En spærring er ikke en opsigelse

Du har ikke opsagt dit abonnement, selvom SIM-kortet er spærret. Du vil stadig få en regning for abonnementet, så ønsker du at gøre brug af dette, skal du bestille et nyt SIM-kort. Du kan sagtens beholde dit gamle nummer.

Regler og hæftelse

Hvis du vil vide mere omkring regler og hæftelse ved tyveri og bortkomst af SIM-kort, kan du klikke nedenfor og at læse Telia standartbetingelser.
Læs mere