Regning og forbrug

Regning og forbrug

Brug for hjælp? Kontakt kundeservice.

Brug for hjælp? Kontakt kundeservice.

Forstå din regning

Er du i tvivl om, hvad der står på din regning? Se dette regningseksempel med forklaringer.

Betalingsservice

Meld din regning til Betalingsservice og undgå rykkere. Du kan selvfølgelig fortsat se dine regninger på Selvbetjening. Bemærk, at det koster 9,75 kr. i månedligt administrationsgebyr (girokort koster 49 kr./md.). Tilmeld Betalingsservice.

Få dine regninger som PDF

Når du logger ind på din selvbetjening, kan du nu hente dine regninger i PDF-format.

Log ind på selvbetjening

Få din mobilregning i e-boks

Sig farvel til papir og spar lidt af regnskoven. Du kan nu modtage dine mobilregninger fra Telia direkte i e-boks. Du får et gratis og personligt elektronisk ringbind, hvor din post og vigtige dokumenter sikkert og let kan arkiveres. Læs mere.

Inkasso

Er du overført til inkasso hos Sergel A/S kan du få hjælp på telefonnr.: 82 33 70 80
eller ved at logge på "MIN SAG". Brugernavn og adgangskode finder du i dit brev fra Sergel A/S.

Udland

Hvis du har været i udlandet og har brugt din mobiltelefon, kan der også være særlige ting på regningen, som du bør være opmærksom på.

Telia gør sit bedste for at registrere de opkald, som du har foretaget i udlandet på din næste regning. Det kan dog kun ske, hvis vi har modtaget informationen fra den pågældende mobiloperatør i udlandet. Hvis oplysningerne om dit køb er forsinkede, vil du stadig blive opkrævet for opkaldene. De vil blot ikke fremgå af din første regning efter udlandsrejsen.
SMS-beskeder på din regning ser anderledes ud

Din specificerede regning ser lidt anderledes ud, når du har sendt SMS-beskeder i udlandet. I stedet for at vise det nummer, som du har sendt SMS beskeder til, vil der stå nummeret 26 26 51 51 eller 28 18 70 00. Det er numrene på Telias beskedcentral, som sørger for, at din SMS bliver afleveret til den rigtige modtager i Danmark.