Sådan betaler du

Sådan betaler du

Vælg selv, hvordan du vil betale din mobilregning

Vælg selv, hvordan du vil betale din mobilregning

Betaling af regning


Giroindbetalingskort

Giroindbetalingskortet følger med, når du modtager din regning. Brug altid giroindbetalingskortet, som du har fået tilsendt, når du skal betale din regning. Så er du sikker på, at Telia får registreret din betaling korrekt.

Du kan også betale dit giroindbetalingskort via din netbank ved at indtaste oplysningerne fra indbetalingskortet (markeret nedenfor). Det koster 49 kr. at betale med girokort.

Betalingsservice

Du kan tilmelde din regning Betalingsservice, så er du sikker på, at den altid bliver betalt til tiden. Det koster 9,75 kr. i månedligt administration.
Tilmeld Betalingsservice

Betal via Selvbetjening

Hvis du logger på Selvbetjening kan du betale dit udestående med kreditkort. Det er gratis.

Hvis din mobil eller dit mobile bredbånd er midlertidig lukket pga. manglende betaling, vil det normalt blive genåbnet indenfor 1 time efter, at du har betalt via Selvbetjening.
Log på Selvbetjening

Betal via bankoverførsel

Bemærk at bankoverførsler til Telias konto, kan tage op til 5 hverdage at registrere på din kontrakt. Du kan betale dit udestående for mobilforbrug eller mobilt bredbånd ved at lave en bankoverførsel:

Bank: Danske Bank
Registreringsnummer: 4073
Kontonummer: 3100010518

Husk at skrive dit kundenummer eller fakturanummer på overførslen. Ellers kan vi ikke lokalisere den og se, at du har betalt.

Hvis din mobil eller dit mobile bredbånd er midlertidig lukket pga. manglende betaling, vil det blive genåbnet, når vi registrerer pengene på vores konto, normalt indenfor fem hverdage.