Spørgsmål og svar om Spotify (mobil)

Spørgsmål og svar om Spotify (mobil)

Generelle spørgsmål om Spotify


Vi sender dig en sms med et aktiveringslink når dit nye Telia abonnement er aktiveret og du kan aktivere dit Spotify Premium. Hvis du har mistet sms'en kan du aktivere det her på hjemmesiden.

Her aktiverer du Spotify Premium

Hvis du har et login i forvejen kan du fortsætte med det og dermed beholde alle dine playlister og apps. Hvis ikke, kan du oprette et login under aktiveringen af Spotify.

Her aktiverer du Spotify Premium

Spotify kræver normalt et Facebook login så du har med stor sandsynlighed brugt dette tidligere når du loggede på.

Med Telia behøver du ikke et Facebook login - men kan vælge dit eget brugernavn og adgangskode når du aktiverer. Hvis du har valgt dit eget brugernavn skal du logge på med dette for at få adgang til Spotify Premium, og ikke som tidligere med dit Facebook login.

Dit Spotify Premium abonnement fortsætter til 79 kr./md. (normalpris 99 kr.) Du kan når som helst afmelde det via sms.

Du opsiger Spotify Premium ved at sende en SMS med teksten SPOTIFY STOP til 81111. Du modtager herefter en SMS bekræftelse med dato for hvornår Spotify Premium er opsagt.

Har du Spotify Premium inkluderet som kampagne i 6 eller 12 måneder opsiger du til udgangen af kampagneperioden.

Har du Spotify Premium som tillægsservice er der op til 30 dages opsigelse.

Hvis du opsiger dit mobilabonnement hos Telia opsiges dit Spotify Premium automatisk. Du vil forsat kunne benytte Spotify Free versionen på din PC – men du mister Premium funktionaliteterne.

Ja, det kan du sagtens. Hvis du har et Spotify Premium eller Unlimited abonnement skal du dog opsige dette først.

Du kan se i guiden her hvordan du gør