Opsigelse af telia tv

Opsigelse af telia tv

Vi vil meget gerne beholde dig som kunde her hos Telia. Derfor vil vi gerne have, at du kontakter os, hvis du oplever problemer eller ikke synes, at vi lever op til dine forventninger. Vi vil nemlig altid gerne gøre, hvad vi kan for at løse dine problemer og blive bedre.

Passer dit abonnement ikke til dig mere?

Måske har dine behov ændret sig. Det forstår vi godt. Derfor sidder vi klar til at snakke med dig om dine muligheder, så vi sammen kan finde en løsning, der passer til dig.

Har du en udfordring til os?

Måske har du fået et godt tilbud eller fundet en god løsning hos et andet selskab. Det vil vi rigtig gerne prøve at matche. Ring og fortæl os, hvad du er blevet tilbudt, så vil vi forsøge at finde en løsning, så vores samarbejde kan fortsætte.

Skal vores veje alligevel skilles?

Ønsker du alligevel at opsige dit abonnement, beder vi dig kontakte kundeservice på 80 10 10 10, hvor vi sidder klar til at snakke med dig mandag-torsdag 9-17 samt fredag 9-16.

Det praktiske

Hos Telia har du 30 dages opsigelsesvarsel fra det tidspunkt, du opsiger dit abonnement. Det vil sige, at der går 30 dage fra, vi modtager din opsigelse, til opsigelsen træder i kræft. Vi gør opmærksom på, at dit abonnement er forud faktureret, men bagud betalt. Det betyder, at den regning, du skal betale i april, dækker over dit abonnement for marts. Derfor vil du efter din opsigelse modtage en eller flere regninger, som du skal betale.