Selvbetjening

Selvbetjening

Selvbetjening er åben døgnet rundt. Det betyder at du kan løse mange ting på egen hånd lige når du har tid - i ro og mag.

Selvbetjening er åben døgnet rundt. Det betyder at du kan løse mange ting på egen hånd lige når du har tid - i ro og mag.

Log på selvbetjening

Telia selvbetjening



Selvbetjening mobil

På selvbetjening mobil har du to muligheder for log ind - enten med mobilnummer og adgangskode, eller med dit NemID.

Mobil login

Her logger du ind med dit mobilnummer. Mobil login er til dig, der er den daglige bruger af mobilnummeret.

Med Mobil login får du adgang til at ændre f.eks. spærringer, viderestillinger og din telefonsvarer. Du kan også se de MMS'er, du har fået. Eller betale din regning.

Vær opmærksom på, at nogen services som f.eks. Forbrugskontrol og services, der koster penge, kræver indtastning af kundenummer.

NemID login

Er til dig, der er kontraktansvarlig og betaler for flere mobiler på en regning.

Her får du overblik over alle mobiler på din kontrakt samt regninger og betalinger.

Med NemID får du fuld adgang til at skifte abonnement, tilføje/fjerne services, administrere Forbrugskontrol, bestilling og skift af SIM-kort samt tyverispærring.

 

Med mobil login kan du bl.a.

  • Ændre spærringer
  • Ændre viderestillinger
  • Ændre telefonsvarer
  • Se modtagede MMS'er
  • Betale din regning

Med NemID login kan du bl.a.

  • Få overblik over alle mobiler på din kontrakt
  • Få overblik over alle betalinger
  • Skifte abonnement
  • Tilføje/fjerne services
  • Administrere Forbrugskontrol
  • Bestille og skifte SIM-kort
  • Tyverispærre din mobil

Selvbetjening bredbånd og tv

Selvbetjening bredbånd og tv

På selvbetjening får du overblikket over dit bredbånd og/eller tv og har mulighed for at foretage ændringer såsom skift af bredbåndshastighed eller ændring i tv-pakker. Du har også mulighed for at tilkøbe ekstra produkter og services. Du kan også betale dine fakturaer og se dokumenter.

Du logger ind med dit kundenummer og din adgangskode. Hvis ikke du kan huske din adgangskode kan du få tilsendt en ny.

På selvbetjening kan du som bredbåndskunde bl.a.

  • Se og betale fakturaer
  • Skifte bredbåndshastighed
  • Bestille eller ændre bredbåndstelefoni
  • Tilkøbe ekstraservices som Spotify Premium
  • Se dokumenter
  • Oprette webmail
  • Overdrage abonnement
  • Bestille flytning

På selvbetjening kan du som tv-kunde bl.a.

  • Se og betale fakturaer
  • Ændre tv-pakker og kanaler
  • Tilkøbe ekstraservices som HBO Nordic
  • Se dokumenter
  • Bestille ekstra tv-konti

Selvbetjening fastnet

På selvbetjening får du overblikket over dit fastnet-abonnement og kan både se dine fakturaer og samtalespecifikationer. Du kan også se de oplysninger du skal bruge for at tilmelde din faktura til BetalingsService.

Du logger ind med dit telefonnummer og kontraktnummer.

Se hvordan du logger på Telia selvbetjening


Sådan logger du på