Butikker & kundeservice

 

Vi er en kundestyret virksomhed. Og det mærker du mest tydeligt, når du arbejder i en af vores fysiske butikker eller i kundeservice. Det er her, vi hjælper vores kunder med at navigere i mulighederne, og her vi holder vores løfter til dem.

 

De typiske jobtitler i butikker og kundeservice er: Customer service advisor, Technical specialist, Technical customer service advisor, Shop manager og Sales executive.

 

Tryk på knappen herunder for at se jobs i kundeservice, og kig længere nede på siden for at se jobs i vores butikker. 

Butikker & kundeservice

 

Jobs i butikker

Nedenfor kan du se ledige stillinger i vores butikker.

Har vi ingen stillinger i vores butikker, der matcher dine ønsker og kompetencer? Så skriv dig op i vores talentbank. Så står du forrest i køen til fremtidige stillinger. Skriv dig op her.

Rekrutteringsproces:

Ansøgning

Du ansøger stilling elektronisk via jobopslaget. Du vil umiddelbart modtage en bekræftigelse på din ansøgning.

Profil

I nogle tilfælde vil Telia benytte en test til at afdække dine præferencer og motivation.

Video interview

I video interviewet stiller vi uddybende spørgsmål for at lære dig bedre at kende.

Samtale 1

Butikschefen og HR vil i interviewet fokusere på personlighed og kemi samt diskutere forventninger til job.

Samtale 2

Distriks- og butikschefen vil detage i mødet. Herefter vil en eventuel ansættelse bilve tilbudt.

Hvad er dit næste job?

Data og analyse

Marketing og kommunikation

Teknologi

Forretningsudvikling

Stabsfunktioner

Design og UX

Butik og kundeservice

Salg