Telias privatlivspolitik samtykke

Samtykke

Du kan give din accept til, at vi kan bruge dine data på forskellig vis. Her kan du få et overblik over, hvad vi kan bruge din accept til.

Du kan give din accept til, at vi kan bruge dine data på forskellig vis. Her kan du få et overblik over, hvad vi kan bruge din accept til.

Vil du vide mere om, hvordan vi bruger dine persondata? Få svar på disse spørgsmål ved at klikke på dem:

 

Hvis du har givet os accept til brug af data til markedsføring

Du kan give din accept til, at vi kan bruge dine data på forskellig vis. Det vil sige:


1. Direkte markedsføring

Når du giver tilladelse til, at vi må bruge dine data til direkte markedsføring, betyder det, at vi må kontakte dig direkte med tilbud på tv-, mobil- og bredbåndsprodukter og tilbehør.

Det inkluderer også rabatter på oplevelser i biografen, koncerter og teaterbilletter m.v.

Vi kontakter dig på mail. Du kan også vælge, at vi må ringe og SMS/MMS'e til dig, pushe notifikationer på din selvbetjeningsside (fx banner/pop up), og at vi må kontakte dig via sociale medier (fx Facebook).

Dit samtykke omfatter, at både Telia Danmark, Callme og Mit Tele kan kontakte dig.

Du kan til enhver tid tilbagekalde din accept ved at kontakte os. Fra den 25. maj kan du også nemt ændre omfanget af dit samtykke via Mit Telia.


2. Behandling af kundedata til brug for markedsføring

Når du giver tilladelse til, at vi må bruge dine kundedata til markedsføring, betyder det, at vi bruger de oplysninger, vi har om dig til at målrette og skræddersy tilbud og løsninger til dig.

Vi bruger det også til at vise det bedst mulige personlige indhold for dig på vores hjemmeside og på din selvbetjeningsside.

Det er fx oplysninger om dit abonnement og dit forbrugs- og trafikmønster, din adfærd på Telia.dk og andre lignende oplysninger i forhold til netop at give dig den bedste personlige hjælp og tilbud.


3. Behandling af data til forbedring af netværk og services

Når du giver tilladelse til, at vi må bruge dine data til forbedring af netværk og services, betyder det, at vi analyserer data som fx abonnementstype, valgte services, brugeradfærd, trafik- og forbrugsmønster, trafikdata og lignende.

Det analyserede data bruger vi til at optimere den generelle brugeroplevelse ved fx arbejde omkring netværksdækning, kapacitet i netværket, sikre stabile tjenester og lignende.

Samtidig bruger vi data i analyser og statistik i forbindelse med at påvise tendenser og adfærd for at udvikle ny teknik, tjenester og produkter, så vi kan give vores kunder, de ting, de ønsker og forventer.

 

Sådan kalder du dit samtykke tilbage


Du kan når som helst tilbagekalde dit samtykke ved at kontakte os. Fra den 25. maj kan du også nemt ændre dit samtykke på Mit Telia.