Telia Vision og strategi

Vores vision og strategi

I Telia har vi en strategi frem mod 2022. Vores strategi skal sikre, at vi lykkes med at blive New generation Telco.

Vores strategi centrerer sig om én ting, om vores kunder. Vi vil sætte vores kunder i centrum for alt, hvad vi gør, og ikke længere opføre os som teleselskaber er flest. Vi vil være dem, der for alvor forstår vores kunders ønsker og tager ansvar for, at de føler sig værdsatte. Dem, der giver vores kunder adgang til at få mest muligt ud af deres digitale liv – nemt og enkelt.

Vi sikrer, at vi hver dag, hver måned og hvert år rykker os endnu tættere på vores mål ved hvert år at gå efter at nå tre ambitioner. For både 2018 og 2019 er vores tre ambitioner:

  • Vi ønsker flere kunder – primært drevet af, at vi holder bedre på vores kunder
  • Vi fjerner pain points – både i vores måde at arbejde på, men især de pain points, vores kunder måtte opleve
  • Vi bygger en stærkere vinderkultur – hvor vi fejrer succeser og lever op til vores værdier Dare, Care & Simplify